idialogue

2023.08.02

Mentoriai rekomenduoja knygas, kurios nėra tik hustle kultūros reikalas

Ar žinojai, kad knygų skaitymas nėra tik hustle kultūros mados reikalas? Skaitymas, mūsų kuklia profesinio tobulėjimo ekspertų nuomone, neša tris pagrindines naudas:

 

  1. Kritinio mąstymo tobulinimas skaitydami turime analizuoti skaitomą informaciją, t. y.,  priimtinos mums aprašomos idėjos ar ne, pritaikomos mūsų profesiniame lauke siūlomos praktikos ar ne, ir pan.

 

  1. Kūrybinio potencialo skatinimas susidūrę su skirtingomis knygų temomis ar novatoriškomis mintimis, neišvengiamai generuojame naujas idėjas ir savo pačių projektams arba pradedame į problemas ir iššūkius žvelgti iš naujos perspektyvos.

 

  1. Sėkmės pavyzdžių paėmimas – daugelis knygų ir biografinių kūrinių pasakoja sėkmingų asmenybių istorijas, o tai leidžia susipažinti su efektyviausiomis praktikomis ir turėti dar vieną puikų mentorystės šaltinį.

 

Na, bet užteks apie naudas. Jei esi čia, matyt, supranti knygų reikšmę ir viskas ko tau trūksta tik rekomendacijų, ką iš tiesų verta skaityti.

 

Rekomenduoja Lina Valiokaitė:

 

  1. C. Martin „The Clean Coder: A Code of Conduct for Professional Programmers” ši knyga ne tik apie programavimą, bet ir apie programuotojų kultūra, darbą kartu ir daug naudingų patarimų.

 

Rekomenduoja Greta Kasputė:

 

  1. P. Estés „Bėgančios su vilkais” knyga, kuri gali tapti idealiu vadovėliu, siekiant mokytis pažinti vidinį aš. 

 

A.Rand „Šaltinis” knyga, kurios nenorėčiau komentuoti, ją reikia perskaityti ir pasiimti sau svarbiausius aspektus.

 

Rekomenduoja Deimantė Butkė:

 

  1. Sharp „How brands grow” – knygoje pateikiami įrodymais pagrįsti atsakymai į pagrindinius rinkodaros specialistų kasdien užduodamus klausimus: kaip auginti prekės ženklus, kaip iš tikrųjų veikia reklama, kainų akcijos ir lojalumo programos.

 

Rekomenduoja Raminta Bartkienė:

 

  1. ir B. Pease „Atsakymas: ko tikitės iš gyvenimo ir kaip to pasiekti” – autoriai Allanas ir Barbara dalinasi asmeniniais pasakojimais apie tai, kaip kai jų gyvenimą užgriuvo nesėkmės, jie susidomėjo naujausiais moksliniais tyrimais, rodančiais, kaip galima perprogramuoti savo mąstyseną ir pradėti matyti savo galimybes, o ne vien sunkumus.

 

Rekomenduoja Diana Borovik:

 

  1. Z. Finerty „Cross–Functional Influence: Getting Things Done Across the Organization” – knyga yra puikus vadovėlis apie tai, kodėl svarbu ir kaip reikia kurti ryšius organizacijose, kurioms priklausome. Taip pat šioje knygoje atskleidžiamas labai svarbus momentas apie tai, kad įtaką daro ne darbuotojo pareigos, o jo asmenybė – šį faktą, deja, bet dažnai pamirštame siekdami svaiginančios, aplinkinių pavydimos, karjeros.

 

Rekomenduoja Elinga Bareikė:

 

  1. Duckworth „Atkaklumas” – knyga pasakoja apie tai kaip atkaklumas, o ne genialumas, fortūna ar talentas lemia mūsų kryptingą judėjimą tikslo link.

 

Rekomenduoja Dainius Stasiulis:

 

  1. Scott „Radical Candor” – verslo lyderystės knyga, kurią parašė buvusi „Apple“ ir „Google“ vadovė Kim Malone Scott. Knygoje Scott radikalaus atvirumo terminą apibrėžia kaip grįžtamąjį ryšį, apimantį ir pagyrimus, ir kritiką.

 

Norisi daugiau knygų rekomendacijų? Skaityk knygos, dėl kurių verta atsikelti anksčiau.

Žinai kam praverstų šios rekomendacijos? Pasidalink!

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

idialogue

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
O kas, jei karjera nėra tvarkingas projektas?
Sulaukiau žinutės: „Mano CV gana spalvingas. Gal tau bus įdomu išgirsti mano istoriją?“. Būtent taip ir susitikau su idialogue mentore Jurgita Babilčiūte, kurios gyvenimo aprašymas yra tik oficiali versija, o tikroji istorija tik dabar bus papasakota.  P.S. šios karjeros istorijos moralas glūdi straipsnio pabaigoje – tikiuosi, iki ten nukaksi.
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Karjeros sėkmę lemiantys įpročiai: kas iš tiesų skiria jus nuo „high-performerio“?
Pamirškite karjeros laiptus. Šiandienos profesionalas juda ne aukštyn, o pirmyn ir kryptį renkasi pats. Būtent šioje laisvėje ir neapibrėžtume išryškėja tie, dėl kurių konkuruoja visos organizacijos – vadinamieji „high-performeriai“. Jie ne laukia galimybių, o jas kuria patys. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Mentorystės programa nėra „priedas“ prie algos, tai organizacijos strateginė branda
Mentorystės buvimas ar nebuvimas organizacijoje brėžia ryškią liniją. Vienoje pusėje – įmonės, kurios darbuotojus mato kaip kaštų eilutę. Kitoje – organizacijos, kurios supranta sinergijos vertę. Tai, kad 84 % „Fortune 500“ sąrašo įmonių turi mentorystės programas, nėra atsitiktinumas ar mados vaikymasis. Tai yra brandos ženklas, klausimas tik: ar jūsų organizacija jau pasiekė šį lygį?
Skaityti toliau