Mentoriai
Klientų patirčių ir kokybės vadovė
Gitana Veličkaitė-Remeikienė

Miestas

Vilnius

Organizacija

DanskeBank

Atsiliepimai: 0

Laisvas

Apie

Esu sukaupusi įvairialypę patirtį Informacinių Technologijų ir Bankinių paslaugų srityse. Puikiai žinau, kaip efektyviai valdyti ir tobulinti verslo procesus, kurti geriausias klientų patirtis ir diegti į klientą orientuotą įmonės kultūrą. Galiu patarti projektų valdymo, mokymų ir darbo grupių organizavimo ir nuotolinio darbo (ang. distributed teams) klausimais.
Patirtis su įvairiais kokybės standartais ir metodikomis (ISO9001:2015, CMMI, Lean, ITIL, Agile, TWI ir kt.) leidžia man pažvelgti į problemą iš įvairių pusių ir rasti tinkamiausias gerąsias praktikas jos sprendimui. Mano karjeros kelias prasidėjo IT srityje analizuojant verslo ir klientų reikalavimus bei kuriant sistemų dizainą, todėl iki šiol mane domina viskas, kas susiję su naujausiomis technologijomis ir automatizavimu. Ieškokime inovatyvių ir integruotų sprendimų kartu.
daugiau

DanskeBank