Mentoriai
Klientų patirties ir kokybės užtikrinimo komandos vadovė
Ilona Rusakevič
LinkedIn

Miestas

Vilnius

Organizacija

Telia Lietuva, AB

Atsiliepimai: 8

Laisvas

Apie

Mano manymu, klientų patirties valdymo komanda turi veikti kaip tiltas tarp organizacijos strategijos ir jos klientų.
Patirtis dirbant su skirtingomis organizacijomis padėjo išgryninti tris reikšmingus sėkmės faktorius pozityviai klientų patirčiai kurti:
1. Suformuok ir parenk komandą, kuri sėkmingai gebės siekti užsibrėžtos misijos;
2. Užtikrink žinių ir kompetencijų lygį, reikalingą skatinti verslą keistis taip, kad būtų daroma teigiama įtaka klientų požiūriui, elgesiui ir jausmui įmonės atžvilgiu;
3. Kurk pokyčių valdymui palankią kultūrą ir komandas, nes pokyčiai tapo mūsų kasdienybe.
Remiantis tuo padedu verslui klientų aptarnavimo chaosą paversti galimybių struktūra.
daugiau

Telia Lietuva, AB