Apie
Esu marketingo strategė, padedanti startuolių įkūrėjams išsigryninti produkto vertes, atrasti tinkamiausią rinką ir pasiekti pirmuosius klientus. Dirbu kaip Fractional CMO – vadinasi, įsilieju į komandą daliai etato, tačiau su visa patirtimi, kurią įgijau dirbdama su B2B SaaS, platformomis ir skaitmeniniais produktais tarptautinėse rinkose.
Savo darbuose startuoliams padedu:
- Aiškiai įsivardyti tikslinę auditoriją ir jos problemas
- Paruošti „go-to-market“ strategiją ir paleisti MVP ar pirmąją kampaniją
- Suformuoti marketingo komandą arba upgrade'inti esamą
- Išgryninti vertės pasiūlymą ir komunikaciją investuotojams
Taip pat esu fCMO Bootcamp bendraįkūrėja – tai programa rinkodaros vadovams, norintiems tapti nepriklausomais Fractional CMO.
Jei esi startuolio įkūrėjas (-a), kuriam (-iai) reikia strateginės marketingo krypties, kviečiu pasikalbėti.
Daugiau