2023.11.23

Karjeros pokytis - kaip apie jį komunikuoti LinkedIn'e?

Ne paslaptis, kad LinkedIn socialinis tinklas atveria galimybes užmegzti vertingus ryšius su profesionalais nepriklausomai nuo jų lokacijos ar industrijos.

 

Jei ketini keisti darbovietę ar savo karjeros kryptį, optimizuotas LinkedIn profilis ir reguliariai kuriamas turinys gali prisidėti prie sklandesnio ir greitesnio starto. 

 

Patarimais, kaip išnaudoti LinkedIn tinklą darant karjeros pokytį, dalijasi idialogue partneriai Linkedist.

 

Pradėk nuo komunikacijos apie įgūdžius ir industrijos naujienas

 

Pirmiausia, visuomet verta investuoti į savo kaip profesionalo įvaizdį socialiniuose tinkluose, nepaisant to, ar ruošiesi karjeros pokyčiui ar ne. Atpažįstamumas darbo rinkoje pasitarnaus tiek ieškant naujo darbo, tiek klientų ir tiesiog bendraminčių.

 

Pavyzdžiui, jei planuoji keisti karjeros kryptį ir pradėti dirbtiį technologijų srityje, pradėk dalintis šios industrijos naujienomis ir taip stiprink savo kaip profesionalo įvaizdį šioje srityje. Nebūtina visuomet skelbti naujienas tik apie save ir savo pasiekimus – kitų tavo industrijos žmonių ar organizacijų nuopelnai taip pat gali būti gera žaliava įrašams. Tiesa, čia svarbu nepamiršti nurodyti turinio autorystės.

 

Be to, komunikuotigali ir apie dabartines savo žinias bei įgūdžius, ypač, jei manai, kad jie galėtų būti aktualūs tavo būsimos karjeros plotmėje.

 

Pradėk kuo anksčiau

 

Pasiryžti komunikuoti apie karjeros pokytį geriausia kaip įmanoma anksčiau. Tai svarbu tam, kad kuo greičiau įgytum atpažįstamumą naujoje rinkoje bei sulauktum daugiau darbo pasiūlymų.

 

Siekiant šio tikslo, rekomenduojama išnaudoti LinkedIn „Open to work” ženkliuką ant profilio nuotraukos, kuris aiškiai komunikuos, kad esi atviras naujoms karjeros galimybėms ir darbo pasiūlymams. 

 

Kad padėtum recruiteriams tave rasti lengviau, nepamiršk norimos naujos industrijos paminėti savo „Headline” ir „Summary” skiltyse.

 

Taip pat, gali paskelbti įrašą, kuriame plačiau aprašysi kokios pozicijos tau įdomios ir kokių rekomendacijų ieškai.

 

Išnaudok savo turimus įgūdžius bei resursus 

 

  • Paprašyk kolegų, vadovų bei verslo partnerių parašyti rekomendaciją – tai bene svarbiausias tavo kaip profesionalo patikimumo garantas
  • Įtrauk aktualius įgūdžius į LinkedIn „skills” skiltį
  • Nurodyk savanorystės patirtis, jei jos aktualios norimai darbo vietai
  • Įkelk aktualius sertifikatus bei diplomus ar net on-going kursus, kuriuose dalyvauji, kad galėtumei persikvalifikuoti
  • Komunikuok įrašais apie savo pasiektus darbo rezultatus, išmoktas pamokas ir pan. 

 

Prie kontaktų rato kviesk prisijungti žmones iš tau aktualios industrijos

 

Naudojantis LinkedIn itin lengva prie savo pažįstamų rato prijungti tau aktualios industrijos žmones – vieni gali tapti būsimais bendraminčiais, o kiti – darbdaviais.  

 

Tai lengviausiai padarysi per paieškos funkciją, nustatęs reikiamus filtrus, pavyzdžiui, industrijos, lokacijos bei pareigų.

 

Siunčiant kvietimus, taip pat verta pridėti ir personalizuotą žinutę – niekada nežinai, kuri žinutė išaugs į artimesnį profesinį ryšį ar galimybes.

Join idialogue!

Share Facebook

For improvement
neringa Practical advice
Charizma ir puikūs komunikacijos įgūdžiai – svarbios karjeros sėkmės dedamosios
Įgūdžiai svarbu, bet pasakymas „leisiu darbams kalbėti už save” kartais neveikia arba trunka ilgiau, nei norėtume... Charizma ir puikūs komunikacijos įgūdžiai yra ypatingai svarbios karjeros sėkmės dedamosios. Skirkite laiko apmąstyti savo vertybes, stipriąsias bei silpnąsias puses ir priimkite savo autentiškumą, nes charizma kyla iš savęs pažinimo ir priėmimo.
Skaityti toliau
neringa Practical advice
Kaip sukurti tvirtą ir autentišką asmeninį prekės ženklą?
Šiandien prekės ženklas reikalingas ne tik organizacijoms, bet ir žmonėms. Let’s face it, tai ypač paveikus įrankis saviems karjeros tikslams pasiekti. Kaip sukurti tvirtą ir autentišką asmeninį prekės ženklą?
Skaityti toliau
neringa Practical advice
Kaip prašyti buvusių darbdavių rekomendacijos?
Kandidatai žino, kad buvusių darbdavių rekomendacijos gali pasitarnauti ieškant naujo darbo. Vis tik pernelyg pozityvios ir realybės neatitinkančios rekomendacijos daro daugiau žalos nei naudos – gadina ir kandidato, ir darbdavio reputaciją bei jaukia potencialių darbdavių planus.
Skaityti toliau