idialogue kalbina

2020.06.02

"Make a change" su Monika Katkute-Gelžine

Dar vienas! Karjeros platforma idialogue tęsia pokalbių ciklo interviu prie garuojančios Caffeine LT kavos su įkvepiančiais savo sričių ekspertais ir pokyčių kūrėjais!

Jaukų pavasario vakarą dar jaukesniu šįkart padarė Monika Katkutė-Gelžinė, bit&Byte kūrybinių technologijų akademijos įkūrėja, siekianti įgūdį kurti technologijas atvesti į pasaulio mokyklas. Pašnekovė domisi neuromokslais ir žmogaus biologinėmis stiprybėmis, rašo eiles ir svajoja čiuožti banga, o 2019-aisiais Login išrinkta Metų Women In Tech! Pašnekovę kalbino Saulius Alksnis – karjeros platformos idialogue įkūrėjas, karjeros konsultantas ir mentorystės ambasadorius, o svarbiausia – nuo kitų žmonių augimo priklausomas ugdymo entuziastas.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

idialogue kalbina

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Praktiniai mentoriaus patarimai kaip auginti savo karjerą
Pripažinkime, karjeros sėkmės istorijas dažnai idealizuojame, o profesinio pasaulio ekspertus bei vadovus aukštiname už, atrodo, įgimtus jų gebėjimus bei žinias. Visgi, nei vienas negimėme su nepriekaištingais analitiniais ar komandos darbo organizavimo įgūdžiais ir viską tenka išmokti bei praktikuoti patiems. Ši straipsnio istorija yra puikus pavyzdys, kaip nuolatinis mokymasis, smalsumas ir gebėjimas peržengti savo komforto zoną atveria naujas karjeros galimybes bei kelią pradedančiajam specialistui į vadovo rolę.
Skaityti toliau
Amston Praktinis patarimas
Darbuotojai – bumerangai: išėjau, bet noriu grįžti
43 proc. palikusių savo pozicijas teigia, kad buvęs darbas, jų nuomone, buvo geresnis už esamą, 41 proc. mano, jog sprendimą palikti įmonę priėmė neapgalvotai, o ketvirtadalis darbuotojų iš tiesų sugrįžta pas buvusį darbdavį.  Jei esi vienas tų darbuotojų, kuris svarsto apie grįžimą pas buvusį darbdavį, mūsų partnerių Amston, atrankų ir HR sprendimų agentūros, atrankų komandos vadovė Eivina Staniulytė dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip būti sėkmingu darbuotoju – bumerangu. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Partnerysčių rinkodara – tiems, kurie mėgsta bendrauti ir analizuoti
Ar žinojote, kad partnerysčių rinkodara tampa vis populiaresnė dėl savo efektyvumo ir patrauklumo tiek verslams, tiek turinio kūrėjams? Vienas iš lyderių, dirbančių šioje srityje, yra Rokas Ramanauskas, Surfshark partnerysčių rinkodaros vadovas bei idialogue mentorius, kuris naujajame mūsų straipsnyje pristato šios rinkodaros rūšies subtilybes bei patarimus tiems, kurie mato savo karjerą būtent čia. Rokas teigia, kad affiliate rinkodaros specialistu gali tapti žmonės iš įvairių sričių, tačiau sėkmingiausi yra tie, kurie turi patirties su partnerystėmis, pardavimais, skaitmenine rinkodara ir duomenų analize.
Skaityti toliau