idialogue

2022.05.25

Mentoriai rekomenduoja: efektyvūs būdai ir kanalai tinklaveikai

Pas Mentorius patirties kibirais semti būtų galima, tad šį kartą paklausėme, kokius efektyviausius būdus ir kanalus tinklaveikai (#networking) jie rekomenduotų išbandyti savo mentee.

 

Mentorius Renatas Kandrotas rekomenduoja:

Ilgalaikėje perspektyvoje tvariems kontaktams, manau, naudinga klubai Rotary ir Rotaract, Lions, BNI, tikslinės NVO. Jei esate narys didelės organizacijos, padeda vidinės LinkedIn iniciatyvos susijungimui vieniems su kitais.

 

Mentorius Mindaugas Daraškevičius rekomenduoja:

Visų pirma, reikia išsigryninti, kam ir kokių reikia naujų pažinčių. O po to rinktis kanalus ir vietas bei strategijas. Turėti platų networką be tikslo yra tas pats, kas turėti visą sieną knygų ir nerasti laiko jų skaityti. Per didelis networkas neduoda rezultatų, o sukelia networkingo triukšmą”, kuris prailgina daugelį procesų ir įtraukia į mažaverčius projektus, kurie yra kažkieno kitų tikslai. Betikslis networkingo plėtimas – didžiulis laiko deginimas.

 

Mentorė Aušra Paliukaitytė rekomenduoja:

  • Savanorystė renginiuose, konferencijose suteikia priėjimą į užkulisius prie lektorių, plius savanorystei pasirašo labai daug įdomių žmonių.
  • Dalyvavimas sąmoningumo, saviugdos, asmeninio tobulėjimo renginiuose, festivaliuose, stovyklose atfiltruoja growth oriented žmones iš įvairiausių profesinių sričių ir natūraliai sujungia per renginio formatą ir bendras patirtis (nereikia dėti daug mechaninių pastangų užmegzti ryšius).
  • Įsitraukimas į labdaringą veiklą – čia rasi koncentraciją žmonių, kurie gyvenime basic reikalus jau prasisprendė ir susirinko su konkrečiu poreikiu padėti kitam žmogui (tame tarpe ir vienas kitam).

 

Mentorė Asta Mikalajūnienė rekomenduoja:

LinkedIn ir įvairūs klubai, asociacijos pagal interesus. Dar drąsa – prieiti, parašyti, prisistatyti ar pagirti.

 

Mentorė Olga Karienė rekomenduoja:

Prieš neriant į tinklaveiką, rekomenduočiau atlikti namų darbus ir garsiai sau parepetuoti: kaip aš pristatau save, ar kitam bus aišku, ką aš veikiu, kokias problemas sprendžiu ir vertę kuriu. Tada siūlau pagalvoti, o ko aš tikiuosi iš tinklaveikos, kokius žmones norėčiau sutikti. Tuomet apgalvoti kelis priėjimo klausimus bei klausimus, kurie padėtų išgirsti kitą žmogų. Tikiu, kad tinklaveika naudinga tada, kai mes einame su atvirumu, nuoširdžiu domėjimusi kitais bei noru sukurti vertę pirmiausiai kitam (duoti, o tik tada gauti). Na, o kai pasiruošimo darbai atlikti, tuomet belieka veikti ir tam puikiai tinka LinkedIn, tinklaveikos klubai (rekomenduočiau bent metus pabūti patinkančio klubo nariu), konferencijos, produktyvūs pietūs.

 

Mentorė Aušra Virkietytė rekomenduoja:

Networkinti man labai padeda konferencijos arba LinkedIn pasaulis, bet reikia intensyviai įsitraukti į komunikaciją.

 

Mentorė Loreta Pivoriūnaitė rekomenduoja:

Aš pateiksiu kelis būdus, kurių spektrą apžvelgė Aušra Paliukaitytė. 

 

  • Visų pirma, tinklaveika priklauso nuo tikslo. Man visada, einant į renginį, padeda tikslo išsikėlimas – ko aš ten ieškau, ko man reikia. 
  • Jei tai gyvas renginys ir nieko nepažįsti, išsikelk tikslą susipažinti bent su 2 – 3 naujais žmonėmis, skirk laiko ir dėmesio pašnekėti su pašnekovu ir paprašyti vizitinės ar pakvietimo į LinkedIn.
  • Nuoširdžiai domėkis ir klausykis. 
  • Renginiuose išnaudok pertraukėles užkalbinant žmogų apie renginio turinį.
  • Jei nori pasitikrinti savo kokią (verslo) idėją, užklausk žmogaus nuomonės ir paprašyk rekomendacijų, su kuo tu dar galėtum susitikti.
  • Būtinai, jei dalyvauji renginyje, po jo nueik padėkoti renginio organizatoriui ar vedėjui su aiškia žinute, kas patiko, kas nustebino. Taip gimsta pokalbis ir pažintys. Panašus būdas galioja ir susipažįstant su renginio pranešėju. Beje, pateikti teigiamą įžvalgą geriausiai gyvai, jei nespėjai ar nepavyko, tada jau parašyti el. paštu ar per LinkedIn.
  • Faktas kaip blynas, žmonės yra vartai į savo tikslo pasiekimą. Pirmas žingsnis – užkalbinti, padėkoti, pasidalinti įžvalga priklausomai nuo konteksto.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

idialogue

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Praktiniai mentoriaus patarimai kaip auginti savo karjerą
Pripažinkime, karjeros sėkmės istorijas dažnai idealizuojame, o profesinio pasaulio ekspertus bei vadovus aukštiname už, atrodo, įgimtus jų gebėjimus bei žinias. Visgi, nei vienas negimėme su nepriekaištingais analitiniais ar komandos darbo organizavimo įgūdžiais ir viską tenka išmokti bei praktikuoti patiems. Ši straipsnio istorija yra puikus pavyzdys, kaip nuolatinis mokymasis, smalsumas ir gebėjimas peržengti savo komforto zoną atveria naujas karjeros galimybes bei kelią pradedančiajam specialistui į vadovo rolę.
Skaityti toliau
Amston Praktinis patarimas
Darbuotojai – bumerangai: išėjau, bet noriu grįžti
43 proc. palikusių savo pozicijas teigia, kad buvęs darbas, jų nuomone, buvo geresnis už esamą, 41 proc. mano, jog sprendimą palikti įmonę priėmė neapgalvotai, o ketvirtadalis darbuotojų iš tiesų sugrįžta pas buvusį darbdavį.  Jei esi vienas tų darbuotojų, kuris svarsto apie grįžimą pas buvusį darbdavį, mūsų partnerių Amston, atrankų ir HR sprendimų agentūros, atrankų komandos vadovė Eivina Staniulytė dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip būti sėkmingu darbuotoju – bumerangu. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Partnerysčių rinkodara – tiems, kurie mėgsta bendrauti ir analizuoti
Ar žinojote, kad partnerysčių rinkodara tampa vis populiaresnė dėl savo efektyvumo ir patrauklumo tiek verslams, tiek turinio kūrėjams? Vienas iš lyderių, dirbančių šioje srityje, yra Rokas Ramanauskas, Surfshark partnerysčių rinkodaros vadovas bei idialogue mentorius, kuris naujajame mūsų straipsnyje pristato šios rinkodaros rūšies subtilybes bei patarimus tiems, kurie mato savo karjerą būtent čia. Rokas teigia, kad affiliate rinkodaros specialistu gali tapti žmonės iš įvairių sričių, tačiau sėkmingiausi yra tie, kurie turi patirties su partnerystėmis, pardavimais, skaitmenine rinkodara ir duomenų analize.
Skaityti toliau