Gediminas Kaziukaitis

2018.11.22

Naujai verslo konsultacijų platformai – sėkmingas startas

Neseniai startavusi verslo konsultacijų platforma „idialogue Verslas“ smulkiajam ir vidutiniam verslui siūlo naują paslaugą, kuri gali padėti tokio dydžio įmonėms sparčiau augti. Anksčiau, norint gauti trūkstamų žinių savo veiklos vystymui, reikėdavo kreiptis į įvairias konsultacijų įmones – paslaugų įkainiai ne visada būdavo įkandami, o surasti tinkamą pagalbą gerokai užtrukdavo.

Platforma „idialogue Verslas“ siūlo kitokį sprendimą. Smulkusis ar vidutinis verslas, kreipęsis per platformą dėl konsultacijos, atsakymą gauna vos per dvi darbo dienas. Be to, renkasi iš kelių pasiūlymų vienu metu, turint galimybę juos tarpusavyje palyginti ir išsirinkti geriausiai įmonės poreikius atitinkantį sprendimą.

 

Padėjo atgauti skolą ir suteikė naujų žinių

Kad verslo konsultacijų teikimas tokiu modeliu yra patraukli ir naudinga paslauga, patvirtina ir pirmosios sėkmės istorijos. Viena iš jų – Eglės Šlipaitytės, reklamos agentūros „Children“ partnerės ir kūrybos strategės, kuriai teko susidurti su nemokiu klientu.

Kaip vieną iš svarbiausių tokios paslaugos verčių ji išskiria konsultacijos metu gautas žinias, kurias ateityje galės pritaikyti pati, jei vėl tektų susidurti su panašia situacija:

– Tokia paslauga galėtų būti naudinga tiems, kurie dirba laisvai samdomą darbą ar turi nedidelę įmonę, nes tokie žmonės bijo didelių paslaugos kaštų. Ši baimė yra nepagrįsta, nes su verslo ekspertu tikrai galima susitarti dėl priimtinos investicijos. Visgi didžiausia vertė, kurią klientai gali gauti – žinojimas, kokios priemonės galėtų padėti panašiose situacijose ateityje. Jei situacija kartotųsi, man jau nebūtinai prireiktų konsultacijos, nes aš pati žinosiu, kokiomis teisinėmis priemonėmis apsisaugoti ir kaip spręsti iškilusią problemą.

 

Ne teorija, o praktika grįstas konsultavimas

Dar viena sėkmės istorija – iš „Tauri Look“ įkūrėjos Aidos Baranauskaitės lūpų. Atlikusi visus bazinius verslo steigimo ir plėtros darbus, ji pajuto, kad metas ieškoti profesionalios pagalbos. Savamoksliškų marketingo žinių verslo plėtrai jau nebepakako ir reikalingą konsultantą ji surado per „idialogue Verslas“ platformą. Paklausta, ką labiausiai vertina visame procese, ji pabrėžė pasirinktos ekspertės profesionalumą:

– Konsultantė padarė labai gerus veiksmus dar iki pačios konsultacijos – atsiuntė 15-20 klausimų, kurie yra esminiai vystant verslą, ir pareikalavo dar iki susitikimo pagalvoti apie atsakymus. Konsultacijos metu ekspertė atėjo su objektyviu grįžtamuoju ryšiu, kaip išorės žmogus žiūrėdama į mūsų socialinius tinklus ir elektroninę parduotuvę. O svarbiausia, kad ekspertė ne teoretikė - ji dirba tame ir dalinasi ne knygose ar blog’uose perskaitytomis įžvalgomis, bet per savo patirtį įgytose.

Verslo konsultacijų platforma „idialogue Verslas“ kviečia smulkųjį ir vidutinį verslą išbandyti šią paslaugą ir sėkmingai išspręsti iškilusias problemas su ekspertų praktikų pagalba. Daugiau informacijos apie paslaugą ir ekspertus rasite verslas.idialogue.lt

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook
Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Praktiniai mentoriaus patarimai kaip auginti savo karjerą
Pripažinkime, karjeros sėkmės istorijas dažnai idealizuojame, o profesinio pasaulio ekspertus bei vadovus aukštiname už, atrodo, įgimtus jų gebėjimus bei žinias. Visgi, nei vienas negimėme su nepriekaištingais analitiniais ar komandos darbo organizavimo įgūdžiais ir viską tenka išmokti bei praktikuoti patiems. Ši straipsnio istorija yra puikus pavyzdys, kaip nuolatinis mokymasis, smalsumas ir gebėjimas peržengti savo komforto zoną atveria naujas karjeros galimybes bei kelią pradedančiajam specialistui į vadovo rolę.
Skaityti toliau
Amston Praktinis patarimas
Darbuotojai – bumerangai: išėjau, bet noriu grįžti
43 proc. palikusių savo pozicijas teigia, kad buvęs darbas, jų nuomone, buvo geresnis už esamą, 41 proc. mano, jog sprendimą palikti įmonę priėmė neapgalvotai, o ketvirtadalis darbuotojų iš tiesų sugrįžta pas buvusį darbdavį.  Jei esi vienas tų darbuotojų, kuris svarsto apie grįžimą pas buvusį darbdavį, mūsų partnerių Amston, atrankų ir HR sprendimų agentūros, atrankų komandos vadovė Eivina Staniulytė dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip būti sėkmingu darbuotoju – bumerangu. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Partnerysčių rinkodara – tiems, kurie mėgsta bendrauti ir analizuoti
Ar žinojote, kad partnerysčių rinkodara tampa vis populiaresnė dėl savo efektyvumo ir patrauklumo tiek verslams, tiek turinio kūrėjams? Vienas iš lyderių, dirbančių šioje srityje, yra Rokas Ramanauskas, Surfshark partnerysčių rinkodaros vadovas bei idialogue mentorius, kuris naujajame mūsų straipsnyje pristato šios rinkodaros rūšies subtilybes bei patarimus tiems, kurie mato savo karjerą būtent čia. Rokas teigia, kad affiliate rinkodaros specialistu gali tapti žmonės iš įvairių sričių, tačiau sėkmingiausi yra tie, kurie turi patirties su partnerystėmis, pardavimais, skaitmenine rinkodara ir duomenų analize.
Skaityti toliau