Eisvė Trečiakauskaitė

2022.05.20

Internetinių mokymų kūrimas: suteik vertę prieš bandydamas parduoti

„Geriausia, ką gali padaryti bandydamas parduoti savo info produktą internetu, tai duoti būsimam pirkėjui išbandyti dalį savo produkto." – sako idialogue Mentorė, informacinio internetinio verslo ekspertė Eisvė Trečiakauskaitė.

 

Sukurk nemokamą edukacinį turinį

Internetinių mokymų rinkoje sunku nuspręsti ir suprasti, ar produktas tinkamas ir koks jis yra, nes negali užeiti į parduotuvę ir jo pačiupinėti. Dėl šios priežasties būsimiems pirkėjams yra naudinga turėti laisvai prieinamo edukacinio pobūdžio turinio . Tai gali būti blogo įrašai, podcastai, socialinių medijų postai svarbiausia turinio vartotojus ir sekėjus, kurie mėgaujasi tavo kuriamu turiniu, prisikviesti prisijungti prie tavo elektroninio laiškų sąrašo ar naujienlaiškio. Kuriant informacinius elektroninius produktus, duombazė, kurioje yra susidomėjusių žmonių elektroniniai paštai, yra kone svarbiausias ir vertingiausias dalykas. Beje, ši duombazė yra tavo ir jokios medijos nepanaikins šių žmonių sąrašo, kaip kartais nutinka, kai Instagram ar Facebook pašalina profilį su įgytais sekėjais. 

 

Nebijok atiduoti geriausios informacijos

Geriausiai pasirinkti tokį nemokamą turinį, kurį tau patogu sukurti ir pateikti, galvojant apie tęstinį darbą su klientu. Galvok apie produktą, kurį parduodi, ir kokią svarbią informacijos dalį galėtum iš viso turinio išimti, kad tai būtų greita nauda klientui ir jis galėtų pasibandyti ką reiškia gauti tavo žinias. Skatinu nebijoti paimti gerosios dalies iš savo produkto, nes mintis o jeigu atiduosiu per daug” dažnai daugelį stabdo ir yra neproduktyvi. Jeigu tu nori, kad žmonės pamatytų kaip gera yra su tavimi dirbti ar iš tavęs mokytis, gerai yra parodyti, kokie nuostabūs tavo nemokami dalykai yra. Tai skatins mintį “jeigu nemokama informacija tokia gera ir naudinga, vadinasi ir patys kursai tikrai bus vertingi”.

 

Surink elektorinių paštų adresus

Taigi būtinai paruošk lengvai prieinamą kabliuką” savo būsimiems klientams. Šis kabliukas tai nemokamas ir greitai suvartojamas turinys, kuris turėtų išspręsti vieną konkrečią problemą, su kuria susiduria tavo idealus klientas. Toks nemokamas turinys turi būti prieinamas suvedus elektroninio pašto duomenis tam, kad klientas gautų turinį, atsisiunčiamą PDF ar video formatu. Tai pirmas ženklas, kad tavo auditorija tavimi pasitiki ir tavo turinys yra aktualus, nes žmonės nepagaili laiko ir savo asmeninės informacijos elektronino pašto. 

 

Turinys, prieinamas pateikus elektroninį paštą, taip pat gali papildyti tavo leidžiamą / parduodamą edukacinį turinį. Pavyzdžiui, jeigu Youtube vaizdo įraše pasakoji apie tai, kaip galima numesti svorio su tavo programa, atsisiunčiamas nemokamas turinys galėtų būti maisto ar treniruočių planas savaitei. Norėdamas jį atsisiųsti nemokamai, žmogus turi suvesti savo elektroninį paštą.

 

Kitas puikus būdas yra sukurti virtualų gyvą renginį ir pakviesti dalyvius jame registruotis, įvedant savo elektroninį paštą. Žmonės, kurių elektroniniai paštai patenka į tavo duombazę, tau yra pasiekiami vieno mygtuko siųsti” paspaudimu. Kitu atveju tam, kad pasiektum žmones, kurie tik apsilankė tavo puslapyje ir peržiūrėjo nemokamą turinį, teks papildomai ieškoti, išleidžiant pinigų reklamai.

 

Geriausias būdas kontaktams surinkti

Tau bus reikalinga elektroninių pašto adresų surinkimo platforma. Ganėtinai populiarios yra MailChimp ir Mailerlite, abi turi savo privalumų ir trūkumų. Visgi aš renkuosi Kajabi (nuoroda prisijungti ir išbandyti Kajabi platformą rasi čia).

 

Priežastis paprasta ten gali susikurti ir puslapį, kuriame bus patalpinta informacija apie nemokamą PDF failą ar video įrašą (angliškai tai vadinasi optin page). Tai puslapis, kuriame žmonės gali perskaityti daugiau informacijos apie tavo nemokamą turinį. 

 

Kajabi sistemoje gali rinkti elektroninius paštus, siųsti naujienlaiškius, automatizuoti žmonių užsirašymo nemokamam turiniui procesą. Be to, Kajabi gali patalpinti ir savo internetinius mokymus. Taigi visa, ko reikia internetiniam informaciniam verslui, tau pasiekiama vienoje platformoje, kad tavo, kaip kūrėjo darbas, būtų lengvesnis.

 

Taigi kaip suteikti vertę prieš bandant parduoti?

Užduotis po šio straipsnio aiški: 

  • Sugalvoti kokiu nemokamu turiniu pasidalinsi kliento problemai spręsti 
  • Nuspręsti kokiu formatu dalinsiesi nemokamu turiniu (PDF, video turinys ar keletas automatizuotų elektroninių laiškų)
  • Nepamiršti į dalinimosi turiniu procesą įtraukti kontaktų surinkimo žingsnio
  • Apgalvoti kaip pristatysi savo mokamas programas ir tęstinius kursus nemokamo turinio viduje

 

Voilà! Esi dar vienu žingsniu arčiau prie savo internetinio verslo sukūrimo!

Skaityk visus Eisvės straipsnius (žingsnius pagal eiliškumą) apie internetinio verslo vystymą:

Join idialogue!

Share Facebook

Eisvė Trečiakauskaitė

For improvement
neringa News
Jeigu studijuoji, baigei studijas ar tiesiog nori keisti karjeros kryptį
„Danske Bank“ technologijų ir paslaugų centras Lietuvoje kviečia dalyvauti atrankoje į apmokamą vienerių metų trukmės karjeros (re)starto programą „FuturePros“. Programos metu bus ieškoma kandidatų užimti beveik 50 darbo vietų programavimo ir IT, duomenų mokslo ir inžinerijos, rizikų valdymo, verslo ir kiekybinės analitikos srityse.
Skaityti toliau
neringa For growth
Kaip koučingo įrankiai gali padėti mentorystės kelyje?
Mentorystė ir koučingas yra tarsi du giminaičiai, kartais besipykstantys dėl savo vaidmens prie šeimos stalo, bet vakarienės laikui bėgant į pabaigą, vis tiek vienas kitą priimantys bei palaikantys. Šiame straipsnyje Vaida dalinasi trimis lengvai įgyvendinamais, bet itin veiksmingais koučingo įrankiais, kuriuos gali pritaikyti tobulėti norintis mentorius.
Skaityti toliau
neringa Practical advice
Internetiniai resursai, padėsiantys karjeros pokytyje
Mąstai apie jaudinančius karjeros pokyčius? Nesvarbu, ar nori pereiti į naują industriją, prisiimti kitas pareigas ar pakeisti įmonę – internete gausu vertingų resursų tavo karjeros pokyčio kelionei. Pavyzdžiui, programavimo gali išmokti Codecademy, duomenų analizės – DataCamp, marketingo – LiMA, personalo valdymo – HR Klubas, ekonomikos – Harvard Business School online ir pan.
Skaityti toliau