Jūratė Jurginytė

2019.03.11

Autentiškumas arba tikroji Tavo karjera

Pasidalinsiu trumpa savo klientės istorija, pasakodama pirmuoju asmeniu, leisiu pajusti tikrą būseną jos autentiškumo paieškose…

Dar viena draugė ką tik pasidalino Facebook'e, kad pakeitė darbą, ji šiuo metu dirbs nuotoliniu būdu vienai JAV kompanijai kaip virtuali asistentė. Pusbrolis prieš savaitę persikėlė gyventi iš Amsterdamo į Briuselį, kur bus atsakingas už klientų aptarnavimo IT sistemą. Visa mano aplinka dalinasi, koks puikus gyvenimas svetur, o kokios ypatingos sąlygos tarptautinėse įmonėse.

Džiaugiuosi dėl jų, bet man niekaip netiko keturios išbandytos tarptautinės įmonės, man nepatiko būti tik skaičiumi, kai nežino mano vardo, man buvo svetima perdėtos konkurencijos kultūra, man nepatiko vidinės intrigos, statuso svarba, lyginimasis kieno geresnis automobilis. Tačiau aplinkui matau tik tai ir nežinau ką daryti… Nejaugi tai vienintelis būdas, kur jaunas perspektyvus žmogus eitų sėkmingu karjeros keliu? Ar tikrai kiekvienas ten laimingas? Aš nesu laiminga tokioje aplinkoje…

„Pirmiausia turite būti tas, kas esate, tuomet daryti tai, ką iš tiesų privalote daryti, ir turėsite tai, ko norite.“ — Margaret Young

Susimąsčiau apie autentiškumą, kodėl dauguma žmonių pasiduoda aplinkos įtakai ir priima tai, kaip savo paties suvokiamą sėkmę, laimę ir prasmę? Kodėl jie nepaklausia, kas jiems iš tikrųjų svarbu įmonėje, darbe, santykiuose su kolegomis? Kokios jų vertybės? Autentiškumas man yra sąmoningas pasirinkimas, kaip aš noriu gyventi. Tai yra kasdienių sprendimų visuma.

Prireikė nemažai drąsos liautis stengtis pritapti prie kitų, nerimauti, ką kiti pagalvos, pasirinkti ir pranešti kitiems, kad noriu dirbti mažoje įmonėje, inovatyviame lietuviškame startuolyje ir prisidėti prie jo visapusiško augimo. Man svarbu, kad indėlis, kurį atlieku turėtų prasmę, prisidėtų prie teigiamų pokyčių kūrimo bei padėtų kurti geresnę aplinką, visuomenę, valstybę. Mano vertybės orientuotos į pagarbą, atvirumą, bendradarbiavimą ir pasitikėjimą vienas kitu.

Autentiškumą stengiuosi padaryti savo svarbiausiu tikslu. Kai pavyksta jo laikytis, mano rezultatai daug geresni, jie būna puikūs, todėl niekada nesigailiu dėl savo pasirinkimo. O kai imu siekti pripažinimo bei palankumo ir jų nepasiekiu, mane apima gėdos jausmas „esu nepakankamai gera“. Taigi jeigu mano tikslas būti autentiškai kartais nepatinka žmonėms, aš vis tiek jį renkuosi, nes tada jaučiuosi puikiai, esu savimi.

Būti autentiškiems nėra lengvas sprendimas. E. E. Cummings rašo: „Būti niekuo kitu, tik savimi, pasaulyje, kuris nuolat stengiasi jus paversti bet kuo, tik ne savimi, reiškia kovoti pačią sunkiausią, kokią tik įmanoma, kovą ir niekad nesiliauti jos kovojus“. „Išlikti savimi“ yra viena drąsiausių kovų, kokias mums kada nors teko kovoti.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook
Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Praktiniai mentoriaus patarimai kaip auginti savo karjerą
Pripažinkime, karjeros sėkmės istorijas dažnai idealizuojame, o profesinio pasaulio ekspertus bei vadovus aukštiname už, atrodo, įgimtus jų gebėjimus bei žinias. Visgi, nei vienas negimėme su nepriekaištingais analitiniais ar komandos darbo organizavimo įgūdžiais ir viską tenka išmokti bei praktikuoti patiems. Ši straipsnio istorija yra puikus pavyzdys, kaip nuolatinis mokymasis, smalsumas ir gebėjimas peržengti savo komforto zoną atveria naujas karjeros galimybes bei kelią pradedančiajam specialistui į vadovo rolę.
Skaityti toliau
Amston Praktinis patarimas
Darbuotojai – bumerangai: išėjau, bet noriu grįžti
43 proc. palikusių savo pozicijas teigia, kad buvęs darbas, jų nuomone, buvo geresnis už esamą, 41 proc. mano, jog sprendimą palikti įmonę priėmė neapgalvotai, o ketvirtadalis darbuotojų iš tiesų sugrįžta pas buvusį darbdavį.  Jei esi vienas tų darbuotojų, kuris svarsto apie grįžimą pas buvusį darbdavį, mūsų partnerių Amston, atrankų ir HR sprendimų agentūros, atrankų komandos vadovė Eivina Staniulytė dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip būti sėkmingu darbuotoju – bumerangu. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Partnerysčių rinkodara – tiems, kurie mėgsta bendrauti ir analizuoti
Ar žinojote, kad partnerysčių rinkodara tampa vis populiaresnė dėl savo efektyvumo ir patrauklumo tiek verslams, tiek turinio kūrėjams? Vienas iš lyderių, dirbančių šioje srityje, yra Rokas Ramanauskas, Surfshark partnerysčių rinkodaros vadovas bei idialogue mentorius, kuris naujajame mūsų straipsnyje pristato šios rinkodaros rūšies subtilybes bei patarimus tiems, kurie mato savo karjerą būtent čia. Rokas teigia, kad affiliate rinkodaros specialistu gali tapti žmonės iš įvairių sričių, tačiau sėkmingiausi yra tie, kurie turi patirties su partnerystėmis, pardavimais, skaitmenine rinkodara ir duomenų analize.
Skaityti toliau