idialogue

2022.07.29

Mentoriai rekomenduoja: pirmosios dienos naujame darbe

Pirmosios dienos naujame darbe? Ne problema! idialogue Mentoriai, darbo patirtį sukaupę jau ne vienoje organizacijoje, dalinasi patarimais pirmosioms darbo dienoms.

 

Rasa Kaminskienė:
Buti drąsiu, aktyviu, smalsiu, klausti ir įsitraukti nuo pirmų dienų.

 

Darija Tonkich:
Patarčiau smalsauti bei įsivardinti kas svarbu, nusibrėžti savo ribas ir kriterijus pagal ką vertinsi naują įmonę, vadovą, kolegas bei užduotis. Bandomasis laikotarpis skirtas abiems šalims.

 

Džiuginta Gruodienė:
Patarčiau išnaudoti naujoko privalumus ir kuo daugiau klausti. Nėra kvailų klausimų, yra tik nepaklausti klausimai, kurie po mėnesio ar poros virsta supratimu, kad taigi jau turi žinoti! Ypač svarbu klausti, kad perprastum proceso esmę – kodėl taip daroma? Ir nesitenkink atsakymu „mes visada taip darom”. Per naujokų klausimus esame patobulinę daug procesų, kai dalykai buvo daromi „nes taip visi įprato” ir jau niekas nebepamena kodėl.

 

Asta Mikalajūnienė:

Network’inti ir įsivardinti svarbiausius kontaktus, reikalingus pozicijai sėkmingai išpildyti. Tiek neformalūs, tiek formalūs ryšiai labai svarbūs, o pagrindas dažnai dedamas pradžioje.

 

Vitalija Uzialaitė:
Bendrauti, klausti, domėtis, stebėti ir nepaslyti ant atsakymo „nes taip visada darom”, „taip reikia” ar pan. Naujos įžvalgos, teisingi klausimai ir pastebėjimai, kad gali būti kitaip, gali labai pasitarnauti, atnešti teisingą pokytį, efektyvinti procesą ar veiklą. Tiesiog būti drąsiam / iai.

 

Saulius Alksnis:
Įsitraukti į vidines iniciatyvines grupes (sporto, hobių, organizacijos vystymo, savanoriavimo, etc.), kas leis sutikti daugiau žmonių, užmegzti naujų ryšių, pažinti kultūrą, o ilgainiui tokias grupes inicijuoti.

 

Gražina Morozovienė:
Tikėti savimi 110%, turėti ‘I can do’ požiūrį ir būti ‘proactive’.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

idialogue

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Praktiniai mentoriaus patarimai kaip auginti savo karjerą
Pripažinkime, karjeros sėkmės istorijas dažnai idealizuojame, o profesinio pasaulio ekspertus bei vadovus aukštiname už, atrodo, įgimtus jų gebėjimus bei žinias. Visgi, nei vienas negimėme su nepriekaištingais analitiniais ar komandos darbo organizavimo įgūdžiais ir viską tenka išmokti bei praktikuoti patiems. Ši straipsnio istorija yra puikus pavyzdys, kaip nuolatinis mokymasis, smalsumas ir gebėjimas peržengti savo komforto zoną atveria naujas karjeros galimybes bei kelią pradedančiajam specialistui į vadovo rolę.
Skaityti toliau
Amston Praktinis patarimas
Darbuotojai – bumerangai: išėjau, bet noriu grįžti
43 proc. palikusių savo pozicijas teigia, kad buvęs darbas, jų nuomone, buvo geresnis už esamą, 41 proc. mano, jog sprendimą palikti įmonę priėmė neapgalvotai, o ketvirtadalis darbuotojų iš tiesų sugrįžta pas buvusį darbdavį.  Jei esi vienas tų darbuotojų, kuris svarsto apie grįžimą pas buvusį darbdavį, mūsų partnerių Amston, atrankų ir HR sprendimų agentūros, atrankų komandos vadovė Eivina Staniulytė dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip būti sėkmingu darbuotoju – bumerangu. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Partnerysčių rinkodara – tiems, kurie mėgsta bendrauti ir analizuoti
Ar žinojote, kad partnerysčių rinkodara tampa vis populiaresnė dėl savo efektyvumo ir patrauklumo tiek verslams, tiek turinio kūrėjams? Vienas iš lyderių, dirbančių šioje srityje, yra Rokas Ramanauskas, Surfshark partnerysčių rinkodaros vadovas bei idialogue mentorius, kuris naujajame mūsų straipsnyje pristato šios rinkodaros rūšies subtilybes bei patarimus tiems, kurie mato savo karjerą būtent čia. Rokas teigia, kad affiliate rinkodaros specialistu gali tapti žmonės iš įvairių sričių, tačiau sėkmingiausi yra tie, kurie turi patirties su partnerystėmis, pardavimais, skaitmenine rinkodara ir duomenų analize.
Skaityti toliau