Neringa Sendriūtė

2024.04.16

Internetiniai resursai, padėsiantys karjeros pokytyje

Mąstai apie jaudinančius karjeros pokyčius? Nesvarbu, ar nori pereiti į naują industriją, prisiimti kitas pareigas ar pakeisti įmonę – internete gausu vertingų resursų tavo karjeros pokyčio kelionei.

 

LinkedIn Learning, Udemy, Coursera, The Open University – nuo techninių įgūdžių, kuriuos turi įgyti, kad karjeros pokytis būtų sėkmingas, iki minkštųjų įgūdžių, tokių kaip vadovavimas ir bendravimas. Šios platformos bei online universitetai siūlo daugybę kursų, kuriuos dėsto industrijų ekspertai.

 

Specifinių industrijos žinių taip pat galima išmokti ieškant specializuotų industrijos mokyklų. Pavyzdžiui, programavimo gali išmokti Codecademy, duomenų analizės – DataCamp, marketingo – LiMA, personalo valdymo – HR Klubas, ekonomikos – Harvard Business School online ir pan.

 

Dalyvauk online industrijos renginiuose bei klausyk industrijos tinklalaidžių – ten slepiasi naujų žinių bei kontaktų gausa. Tam, kad rastum šias galimybes, atsidaryk Google paieškos langą ir skirk 15 savo brangių dienos minučių 😉

 

Prenumeruok industrijos naujienlaiškius. Pavyzdžiui, apie #fintech viską žinosi, jei prenumeruosi Lino Beliūno naujienlaiškį, apie e-mail marketingą - jei prenumeruosi Sendline, o apie verslumą - iš Indie Hackers naujienlaiškio ir taip toliau. Na, o daugiau vertingų naujienlaiškių gali rasti panaršęs ir Substack platformą.

 

Mentorystė (aka idialogue) – pabendrauk su patyrusiu industrijos ekspertu, kuris padės suprasti, ar nauja pokyčio kryptis yra skirta tau, bei kuris padės pasiruošti naujiems karjeros iššūkiams. idialogue platformoje dauguma mentorių siūlo galimybę susitikti online, tad jokių trukdžių pasinaudoti šia galimybe nėra.

 

Karjeros koučingo paslaugos – apsvarstyk galimybę pabendrauti su žmogumi, kuris specializuojasi karjeros pokyčių klausimuose. Tokie žmonės online susitikimų metu gali padėti išsigryninti naujus tikslus bei žingsnius.

 

Galiausiai, prisimink, kad karjera yra kelionė, o ne tik tikslas. Nepaisant to, kur tu esi šiandien ar kokia yra tavo ateities karjeros vizija, svarbiausia yra mėgautis pačia kelione, mokytis iš patirčių ir siekti savo tikslų su pasitikėjimu bei atkaklumu. 

 

Neužmiršk džiaugtis kiekvienu pažangos žingsniu, nes ši kelionė gali būti vingiuota.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

Neringa Sendriūtė

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Praktiniai mentoriaus patarimai kaip auginti savo karjerą
Pripažinkime, karjeros sėkmės istorijas dažnai idealizuojame, o profesinio pasaulio ekspertus bei vadovus aukštiname už, atrodo, įgimtus jų gebėjimus bei žinias. Visgi, nei vienas negimėme su nepriekaištingais analitiniais ar komandos darbo organizavimo įgūdžiais ir viską tenka išmokti bei praktikuoti patiems. Ši straipsnio istorija yra puikus pavyzdys, kaip nuolatinis mokymasis, smalsumas ir gebėjimas peržengti savo komforto zoną atveria naujas karjeros galimybes bei kelią pradedančiajam specialistui į vadovo rolę.
Skaityti toliau
Amston Praktinis patarimas
Darbuotojai – bumerangai: išėjau, bet noriu grįžti
43 proc. palikusių savo pozicijas teigia, kad buvęs darbas, jų nuomone, buvo geresnis už esamą, 41 proc. mano, jog sprendimą palikti įmonę priėmė neapgalvotai, o ketvirtadalis darbuotojų iš tiesų sugrįžta pas buvusį darbdavį.  Jei esi vienas tų darbuotojų, kuris svarsto apie grįžimą pas buvusį darbdavį, mūsų partnerių Amston, atrankų ir HR sprendimų agentūros, atrankų komandos vadovė Eivina Staniulytė dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip būti sėkmingu darbuotoju – bumerangu. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Partnerysčių rinkodara – tiems, kurie mėgsta bendrauti ir analizuoti
Ar žinojote, kad partnerysčių rinkodara tampa vis populiaresnė dėl savo efektyvumo ir patrauklumo tiek verslams, tiek turinio kūrėjams? Vienas iš lyderių, dirbančių šioje srityje, yra Rokas Ramanauskas, Surfshark partnerysčių rinkodaros vadovas bei idialogue mentorius, kuris naujajame mūsų straipsnyje pristato šios rinkodaros rūšies subtilybes bei patarimus tiems, kurie mato savo karjerą būtent čia. Rokas teigia, kad affiliate rinkodaros specialistu gali tapti žmonės iš įvairių sričių, tačiau sėkmingiausi yra tie, kurie turi patirties su partnerystėmis, pardavimais, skaitmenine rinkodara ir duomenų analize.
Skaityti toliau