idialogue

2022.10.11

Šiuos naujienlaiškius prenumeruoti verta

Naujienlaiškiai gali būti gera rytinių naujienų, naujų idėjų ir tobulėjimo forma. Visgi, ne visada yra lengva interneto sraute atrasti vertus dėmesio, o svarbiausia Tavo laiko skaitinius, atkeliausiančius į tavo el. pašto dežutę, kol siurbčiosi pirmąją rytinę kavą. Taigi dalinamės, kokius naujienlaiškius prenumeruoti rekomenduoja Mentoriai.

 

Neringa Sendriūtė:

Besidomintiems rašymu – Dickie Bush and Nicolas Cole at Ship 30 for 30 

Besidomintiems verslu – Indie Hackers

Besidomintiems fintech – Linas Beliūnas newsletter

 

Agnė Nona Oseckytė:

Padės periimti tai, ką kiti žmonės jau suprato – Brain food

 

Karolina Vaičienė:

Apie asmeninį prekės ženklą ir stipresnį „aš” – Giedrė Ray

 

Justina Kazragytė:

Apie komunikaciją, rinkodarą ir kūrybą – DĖMES!O

 

Normantas Rabačiauskas:

 

Eglė Adamonytė:

 

Jūratė Kalasauskaitė:

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

idialogue

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
O kas, jei karjera nėra tvarkingas projektas?
Sulaukiau žinutės: „Mano CV gana spalvingas. Gal tau bus įdomu išgirsti mano istoriją?“. Būtent taip ir susitikau su idialogue mentore Jurgita Babilčiūte, kurios gyvenimo aprašymas yra tik oficiali versija, o tikroji istorija tik dabar bus papasakota.  P.S. šios karjeros istorijos moralas glūdi straipsnio pabaigoje – tikiuosi, iki ten nukaksi.
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Karjeros sėkmę lemiantys įpročiai: kas iš tiesų skiria jus nuo „high-performerio“?
Pamirškite karjeros laiptus. Šiandienos profesionalas juda ne aukštyn, o pirmyn ir kryptį renkasi pats. Būtent šioje laisvėje ir neapibrėžtume išryškėja tie, dėl kurių konkuruoja visos organizacijos – vadinamieji „high-performeriai“. Jie ne laukia galimybių, o jas kuria patys. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Mentorystės programa nėra „priedas“ prie algos, tai organizacijos strateginė branda
Mentorystės buvimas ar nebuvimas organizacijoje brėžia ryškią liniją. Vienoje pusėje – įmonės, kurios darbuotojus mato kaip kaštų eilutę. Kitoje – organizacijos, kurios supranta sinergijos vertę. Tai, kad 84 % „Fortune 500“ sąrašo įmonių turi mentorystės programas, nėra atsitiktinumas ar mados vaikymasis. Tai yra brandos ženklas, klausimas tik: ar jūsų organizacija jau pasiekė šį lygį?
Skaityti toliau