Neringa Sendriūtė

2023.05.05

Kas „paperka” recruiterius darbo pokalbio metu

Visiems patinka būti mėgiamiems – norime, kad gyvenimo partneris nenustotų vertinti, draugai žavėtis, o kolegos – gerbti. Brr.. o kas jei nuo to, ar sudarysi gerą įspūdį ir būsi pamėgtas, priklauso tavo profesinė sėkmė? Dalinamės patarimais, skirtais tiems, kurie ieško darbo – laikas sužinoti kas „paperka” recruiterius darbo pokalbio metu.

 

Atitinkamos patirties išskyrimas

 

Patirtis – gerai, bet tiesiogiai su pozicija, į kurią aplikuoji, susijusi darbo patirtis – dar geriau. Vietoje to, kad vardintumei visą savo sukauptą patirtį, pagalvok, kurios pozicijos ar net konkretūs įgyvendinti projektai galėtų suteikti recruiteriams tikėjimą, kad tu esi ne tik tinkamiausias kandidatas, bet taip pat puikiai žinai į kokią poziciją aplikuoji ir kokius įgūdžius joje galėsi pritaikyti.

 

Pasiektų rezultatų konkretus įvardinimas

 

Jei įvardinsi praeityje pasiektų rezultatų konkrečias metrikas, sudarysi įspūdį, kad tikrai supranti apie ką kalbi ir gali lygiai tokius pačius rezultatus sugeneruoti ir būsimiems darbdaviams. Pavyzdžiui, šalia to, kad sakytumei, jog esi puikus pardavimų vadybininkas, paminėk kiek pardavimų per X laiko atlikdavai, o jei pretenduoji į marketingo poziciją, nepamiršk paminėti, kokį engagement rate ar lead acquisition cost gebėdavai išgauti savo buvusioje rolėje. 

 

Žinios apie organizacijos veiklą ir prioritetus

 

Prieš darbo pokalbį skirk laiko pasidomėti organizacija, kurioje norėtum dirbti. Taip darbo pokalbio metu galėsi pademonstruoti, kad ne tik supranti ką įmonė veikia, bet taip pat turi neblogą supratimą kas yra organizacijos klientai, kokie yra produktų segmentai ar kokias rinkas įmonė nori pasiekti. Na, o jei dar paminėsi konkrečius įmonės pasiekimus, kuriais žaviesi, taip dar labiau atskleisi ne tik savo supratimą apie industriją, bet ir parodysi motyvaciją, kodėl nori prisijungti būtent prie šios organizacijos.

 

Profesionalumas ir bendravimo įgūdžiai

 

Recruiteriai atkreipia dėmesį į kandidatų profesionalumą ir bendravimo įgūdžius – profesionalumas daug pasako, nors ir netiesiogiai, apie tave ir tavo patirtį. Tai prasideda greitu ir taisyklingu (su nosinėmis raidėmis) bendravimu elektroniniu paštu, o tęsiasi tvarkinga išvaizda, punktualiu atvykimu į darbo pokalbį ir bendravimo stiliumi, kuris puikiai balansuoja tarp mandagaus profesionalumo ir nuoširdaus draugiškumo. 

 

Kalbant apie bendravimo stilių, turėtumei gebėti savo bendravimą pritaikyti pagal recruiterį. Galbūt vienoje situacijoje gali pasakoti anekdotą, o kitoje situacijoje turėtum išlikti žymiai santūresnis. Gebėjimas „skaityti kambarį” – patyrusio profesionalo įgūdis.

 

Problem-solver attitude

 

Pasakodamas apie įgyvendintus projektus ar spręsdamas recruiterio duotą hipotetinę situaciją – pasidalyk savo minties procesu. Tai yra, parodyk, kad problemas (tarp jų ir nestandartines) moki spręsti sistemiškai: analizuoji situaciją, renki informaciją, konsultuojiesi su suinteresuotomis šalimis, testuoji galimus sprendimus, įsivardini privalumus bei trūkumus ir pan. Dažnu atveju įspūdį padaro ne tik pasiekti rezultatai ar teisingai atsakytas klausimas, bet tai, kaip šį procesą tu analizuoji.

 

P.S. jei šiuo metu esi darbo paieškų kelionėje, užsuk į idialogue rekomenduojamų darbdavių puslapį čia – rasi puikių darbo pasiūlymų!

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

Neringa Sendriūtė

Tobulėjimui
Amston Praktinis patarimas
Darbuotojai – bumerangai: išėjau, bet noriu grįžti
43 proc. palikusių savo pozicijas teigia, kad buvęs darbas, jų nuomone, buvo geresnis už esamą, 41 proc. mano, jog sprendimą palikti įmonę priėmė neapgalvotai, o ketvirtadalis darbuotojų iš tiesų sugrįžta pas buvusį darbdavį.  Jei esi vienas tų darbuotojų, kuris svarsto apie grįžimą pas buvusį darbdavį, mūsų partnerių Amston, atrankų ir HR sprendimų agentūros, atrankų komandos vadovė Eivina Staniulytė dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip būti sėkmingu darbuotoju – bumerangu. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Partnerysčių rinkodara – tiems, kurie mėgsta bendrauti ir analizuoti
Ar žinojote, kad partnerysčių rinkodara tampa vis populiaresnė dėl savo efektyvumo ir patrauklumo tiek verslams, tiek turinio kūrėjams? Vienas iš lyderių, dirbančių šioje srityje, yra Rokas Ramanauskas, Surfshark partnerysčių rinkodaros vadovas bei idialogue mentorius, kuris naujajame mūsų straipsnyje pristato šios rinkodaros rūšies subtilybes bei patarimus tiems, kurie mato savo karjerą būtent čia. Rokas teigia, kad affiliate rinkodaros specialistu gali tapti žmonės iš įvairių sričių, tačiau sėkmingiausi yra tie, kurie turi patirties su partnerystėmis, pardavimais, skaitmenine rinkodara ir duomenų analize.
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Mentorių TOP5 tinklalaidžių rekomendacijos
Vasariški pasivažinėjimai dviračiu, o gal diena hamake pas močiutę sode? Vienu ar kitu atveju, vertinga ir įdomi informacija tinklalaidės formate tokiai progai nepamaišys. Šiame įraše dalinamės idialogue mentorių TOP5 tinklalaidžių rekomendacijomis.
Skaityti toliau