Linkedist

2023.11.23

Karjeros pokytis - kaip apie jį komunikuoti LinkedIn'e?

Ne paslaptis, kad LinkedIn socialinis tinklas atveria galimybes užmegzti vertingus ryšius su profesionalais nepriklausomai nuo jų lokacijos ar industrijos.

 

Jei ketini keisti darbovietę ar savo karjeros kryptį, optimizuotas LinkedIn profilis ir reguliariai kuriamas turinys gali prisidėti prie sklandesnio ir greitesnio starto. 

 

Patarimais, kaip išnaudoti LinkedIn tinklą darant karjeros pokytį, dalijasi idialogue partneriai Linkedist.

 

Pradėk nuo komunikacijos apie įgūdžius ir industrijos naujienas

 

Pirmiausia, visuomet verta investuoti į savo kaip profesionalo įvaizdį socialiniuose tinkluose, nepaisant to, ar ruošiesi karjeros pokyčiui ar ne. Atpažįstamumas darbo rinkoje pasitarnaus tiek ieškant naujo darbo, tiek klientų ir tiesiog bendraminčių.

 

Pavyzdžiui, jei planuoji keisti karjeros kryptį ir pradėti dirbtiį technologijų srityje, pradėk dalintis šios industrijos naujienomis ir taip stiprink savo kaip profesionalo įvaizdį šioje srityje. Nebūtina visuomet skelbti naujienas tik apie save ir savo pasiekimus – kitų tavo industrijos žmonių ar organizacijų nuopelnai taip pat gali būti gera žaliava įrašams. Tiesa, čia svarbu nepamiršti nurodyti turinio autorystės.

 

Be to, komunikuotigali ir apie dabartines savo žinias bei įgūdžius, ypač, jei manai, kad jie galėtų būti aktualūs tavo būsimos karjeros plotmėje.

 

Pradėk kuo anksčiau

 

Pasiryžti komunikuoti apie karjeros pokytį geriausia kaip įmanoma anksčiau. Tai svarbu tam, kad kuo greičiau įgytum atpažįstamumą naujoje rinkoje bei sulauktum daugiau darbo pasiūlymų.

 

Siekiant šio tikslo, rekomenduojama išnaudoti LinkedIn „Open to work” ženkliuką ant profilio nuotraukos, kuris aiškiai komunikuos, kad esi atviras naujoms karjeros galimybėms ir darbo pasiūlymams. 

 

Kad padėtum recruiteriams tave rasti lengviau, nepamiršk norimos naujos industrijos paminėti savo „Headline” ir „Summary” skiltyse.

 

Taip pat, gali paskelbti įrašą, kuriame plačiau aprašysi kokios pozicijos tau įdomios ir kokių rekomendacijų ieškai.

 

Išnaudok savo turimus įgūdžius bei resursus 

 

  • Paprašyk kolegų, vadovų bei verslo partnerių parašyti rekomendaciją – tai bene svarbiausias tavo kaip profesionalo patikimumo garantas
  • Įtrauk aktualius įgūdžius į LinkedIn „skills” skiltį
  • Nurodyk savanorystės patirtis, jei jos aktualios norimai darbo vietai
  • Įkelk aktualius sertifikatus bei diplomus ar net on-going kursus, kuriuose dalyvauji, kad galėtumei persikvalifikuoti
  • Komunikuok įrašais apie savo pasiektus darbo rezultatus, išmoktas pamokas ir pan. 

 

Prie kontaktų rato kviesk prisijungti žmones iš tau aktualios industrijos

 

Naudojantis LinkedIn itin lengva prie savo pažįstamų rato prijungti tau aktualios industrijos žmones – vieni gali tapti būsimais bendraminčiais, o kiti – darbdaviais.  

 

Tai lengviausiai padarysi per paieškos funkciją, nustatęs reikiamus filtrus, pavyzdžiui, industrijos, lokacijos bei pareigų.

 

Siunčiant kvietimus, taip pat verta pridėti ir personalizuotą žinutę – niekada nežinai, kuri žinutė išaugs į artimesnį profesinį ryšį ar galimybes.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

Linkedist

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Praktiniai mentoriaus patarimai kaip auginti savo karjerą
Pripažinkime, karjeros sėkmės istorijas dažnai idealizuojame, o profesinio pasaulio ekspertus bei vadovus aukštiname už, atrodo, įgimtus jų gebėjimus bei žinias. Visgi, nei vienas negimėme su nepriekaištingais analitiniais ar komandos darbo organizavimo įgūdžiais ir viską tenka išmokti bei praktikuoti patiems. Ši straipsnio istorija yra puikus pavyzdys, kaip nuolatinis mokymasis, smalsumas ir gebėjimas peržengti savo komforto zoną atveria naujas karjeros galimybes bei kelią pradedančiajam specialistui į vadovo rolę.
Skaityti toliau
Amston Praktinis patarimas
Darbuotojai – bumerangai: išėjau, bet noriu grįžti
43 proc. palikusių savo pozicijas teigia, kad buvęs darbas, jų nuomone, buvo geresnis už esamą, 41 proc. mano, jog sprendimą palikti įmonę priėmė neapgalvotai, o ketvirtadalis darbuotojų iš tiesų sugrįžta pas buvusį darbdavį.  Jei esi vienas tų darbuotojų, kuris svarsto apie grįžimą pas buvusį darbdavį, mūsų partnerių Amston, atrankų ir HR sprendimų agentūros, atrankų komandos vadovė Eivina Staniulytė dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip būti sėkmingu darbuotoju – bumerangu. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Partnerysčių rinkodara – tiems, kurie mėgsta bendrauti ir analizuoti
Ar žinojote, kad partnerysčių rinkodara tampa vis populiaresnė dėl savo efektyvumo ir patrauklumo tiek verslams, tiek turinio kūrėjams? Vienas iš lyderių, dirbančių šioje srityje, yra Rokas Ramanauskas, Surfshark partnerysčių rinkodaros vadovas bei idialogue mentorius, kuris naujajame mūsų straipsnyje pristato šios rinkodaros rūšies subtilybes bei patarimus tiems, kurie mato savo karjerą būtent čia. Rokas teigia, kad affiliate rinkodaros specialistu gali tapti žmonės iš įvairių sričių, tačiau sėkmingiausi yra tie, kurie turi patirties su partnerystėmis, pardavimais, skaitmenine rinkodara ir duomenų analize.
Skaityti toliau