Linkedist

2023.11.23

Karjeros pokytis - kaip apie jį komunikuoti LinkedIn'e?

Ne paslaptis, kad LinkedIn socialinis tinklas atveria galimybes užmegzti vertingus ryšius su profesionalais nepriklausomai nuo jų lokacijos ar industrijos.

 

Jei ketini keisti darbovietę ar savo karjeros kryptį, optimizuotas LinkedIn profilis ir reguliariai kuriamas turinys gali prisidėti prie sklandesnio ir greitesnio starto. 

 

Patarimais, kaip išnaudoti LinkedIn tinklą darant karjeros pokytį, dalijasi idialogue partneriai Linkedist.

 

Pradėk nuo komunikacijos apie įgūdžius ir industrijos naujienas

 

Pirmiausia, visuomet verta investuoti į savo kaip profesionalo įvaizdį socialiniuose tinkluose, nepaisant to, ar ruošiesi karjeros pokyčiui ar ne. Atpažįstamumas darbo rinkoje pasitarnaus tiek ieškant naujo darbo, tiek klientų ir tiesiog bendraminčių.

 

Pavyzdžiui, jei planuoji keisti karjeros kryptį ir pradėti dirbtiį technologijų srityje, pradėk dalintis šios industrijos naujienomis ir taip stiprink savo kaip profesionalo įvaizdį šioje srityje. Nebūtina visuomet skelbti naujienas tik apie save ir savo pasiekimus – kitų tavo industrijos žmonių ar organizacijų nuopelnai taip pat gali būti gera žaliava įrašams. Tiesa, čia svarbu nepamiršti nurodyti turinio autorystės.

 

Be to, komunikuotigali ir apie dabartines savo žinias bei įgūdžius, ypač, jei manai, kad jie galėtų būti aktualūs tavo būsimos karjeros plotmėje.

 

Pradėk kuo anksčiau

 

Pasiryžti komunikuoti apie karjeros pokytį geriausia kaip įmanoma anksčiau. Tai svarbu tam, kad kuo greičiau įgytum atpažįstamumą naujoje rinkoje bei sulauktum daugiau darbo pasiūlymų.

 

Siekiant šio tikslo, rekomenduojama išnaudoti LinkedIn „Open to work” ženkliuką ant profilio nuotraukos, kuris aiškiai komunikuos, kad esi atviras naujoms karjeros galimybėms ir darbo pasiūlymams. 

 

Kad padėtum recruiteriams tave rasti lengviau, nepamiršk norimos naujos industrijos paminėti savo „Headline” ir „Summary” skiltyse.

 

Taip pat, gali paskelbti įrašą, kuriame plačiau aprašysi kokios pozicijos tau įdomios ir kokių rekomendacijų ieškai.

 

Išnaudok savo turimus įgūdžius bei resursus 

 

  • Paprašyk kolegų, vadovų bei verslo partnerių parašyti rekomendaciją – tai bene svarbiausias tavo kaip profesionalo patikimumo garantas
  • Įtrauk aktualius įgūdžius į LinkedIn „skills” skiltį
  • Nurodyk savanorystės patirtis, jei jos aktualios norimai darbo vietai
  • Įkelk aktualius sertifikatus bei diplomus ar net on-going kursus, kuriuose dalyvauji, kad galėtumei persikvalifikuoti
  • Komunikuok įrašais apie savo pasiektus darbo rezultatus, išmoktas pamokas ir pan. 

 

Prie kontaktų rato kviesk prisijungti žmones iš tau aktualios industrijos

 

Naudojantis LinkedIn itin lengva prie savo pažįstamų rato prijungti tau aktualios industrijos žmones – vieni gali tapti būsimais bendraminčiais, o kiti – darbdaviais.  

 

Tai lengviausiai padarysi per paieškos funkciją, nustatęs reikiamus filtrus, pavyzdžiui, industrijos, lokacijos bei pareigų.

 

Siunčiant kvietimus, taip pat verta pridėti ir personalizuotą žinutę – niekada nežinai, kuri žinutė išaugs į artimesnį profesinį ryšį ar galimybes.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

Linkedist

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Sėkmės istorija
Mentorystės galia: kaip „Nord Security“ mentorystės programa ugdo ateities lyderius
Styvas Džobsas padėjo Markui Zuckerbergui ugdyti lyderystės įgūdžius ir inovacijų viziją, o Warrenas Buffettas – Billui Gatesui tobulinti strateginį mąstymą ir finansinius sprendimus. Abi šios mentorystės rodo, kaip svarbu turėti išmintingus patarėjus, kurie ne tik nukreipia tinkama linkme, bet ir padeda pasiekti didžiausią karjeros potencialą.
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Kai darbo skelbimų portalų nebepakanka
Dažnai susiduriame su situacijomis, kuomet darbdaviai neatsako į išsiųstą kandidato gyvenimo aprašymą (CV) ir palieka mus nežinioje. Dažnas kandidatas tuomet svarsto, ar vertėtų nuleisti rankas ir darbo ieškoti kitoje įmonėje, ar visgi belstis į norimų darbdavių duris yra ne tik leistina, bet ir sveikintina.
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Mokymai
Kaip carVertical suprato, kad jų organizacijai reikia mentorystės?
Versle, kaip ir automobilių lenktynėse – labai svarbus komandinis darbas, todėl augimo rekordus ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje mušanti „carVertical“ organizacija jau spėjo pritaikyti mentorystės programą savo įmonės viduje. Nors dažnai svarstoma, kada šis įrankis įmonėms gali atnešti daugiausia naudos, tai puikus pavyzdys, kad mentorystė pritaikoma tiek ir augančioms, tiek ir brandžioms organizacijoms. 
Skaityti toliau