Ugnė Juodytė

2017.11.24

Diagnozė - karjeros paralyžius

Jauti, kad darbas nebeteikia džiaugsmo, bet pakeisti jo negali? Tai vienas ryškiausių karjeros paralyžiaus ženklų. Tai nėra labai maloni būsena ir dažnas mūsų jos net nepripažįstame, bet galime atpažinti iš nuolat girdimų frazių: „O ne, ir vėl pirmadienis“, „Aš nuolat darbe jaučiuosi pavargęs/-usi“, „Jaučiuosi įstrigęs/-usi ir nesuprantu kodėl“.

Kodėl mes įstringame pasirinkime?

  • Dėl pasirinkimų gausos - tai yra neapibrėžtumas, kurį mūsų smegenys priima kaip grėsmę.
  • Mes vengiame nemalonių emocijų, tokių kaip nerimas, baimė, tačiau dažnai jas pajuntame, kai pagalvojame apie pokytį. Jei koncentracija į jas padidėja - šviesi, nauja pokyčio galimybė pamirštama.
  • Dalis mūsų matome tik „pusiau tuščias stiklines“ - esame labiau pesimistai, nei optimistai, tad ir karjeroje matome grėsmes, o ne galimybes.

Smegenys veikia taip, kad mus apsaugotų nuo grėsmių, tad šios kelios priežastys yra labai natūralios ir dažnai pasitaikančios.

Trys klausimai, kurie gali padėti ištrūkti iš karjeros paralyžiaus:

  1. Kas mane sulaiko nuo pokyčio?
  2. Ar tai yra realus stabdis? Ar tai tik mano įsivaizdavimas ir fantazija?
  3. Jeigu stebėtumei visa tai iš šalies, ką pasakytumei tavo vietoje esančiam žmogui?

Linkiu drąsiai kelti sau klausimus ir imtis veiksmų, nes jei pokyčio nedarysite patys - jį gali padaryti kažkas vietoje jūsų. Ir tai nebūtinai bus pats geriausias sprendimas jums.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook
Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Praktiniai mentoriaus patarimai kaip auginti savo karjerą
Pripažinkime, karjeros sėkmės istorijas dažnai idealizuojame, o profesinio pasaulio ekspertus bei vadovus aukštiname už, atrodo, įgimtus jų gebėjimus bei žinias. Visgi, nei vienas negimėme su nepriekaištingais analitiniais ar komandos darbo organizavimo įgūdžiais ir viską tenka išmokti bei praktikuoti patiems. Ši straipsnio istorija yra puikus pavyzdys, kaip nuolatinis mokymasis, smalsumas ir gebėjimas peržengti savo komforto zoną atveria naujas karjeros galimybes bei kelią pradedančiajam specialistui į vadovo rolę.
Skaityti toliau
Amston Praktinis patarimas
Darbuotojai – bumerangai: išėjau, bet noriu grįžti
43 proc. palikusių savo pozicijas teigia, kad buvęs darbas, jų nuomone, buvo geresnis už esamą, 41 proc. mano, jog sprendimą palikti įmonę priėmė neapgalvotai, o ketvirtadalis darbuotojų iš tiesų sugrįžta pas buvusį darbdavį.  Jei esi vienas tų darbuotojų, kuris svarsto apie grįžimą pas buvusį darbdavį, mūsų partnerių Amston, atrankų ir HR sprendimų agentūros, atrankų komandos vadovė Eivina Staniulytė dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip būti sėkmingu darbuotoju – bumerangu. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Partnerysčių rinkodara – tiems, kurie mėgsta bendrauti ir analizuoti
Ar žinojote, kad partnerysčių rinkodara tampa vis populiaresnė dėl savo efektyvumo ir patrauklumo tiek verslams, tiek turinio kūrėjams? Vienas iš lyderių, dirbančių šioje srityje, yra Rokas Ramanauskas, Surfshark partnerysčių rinkodaros vadovas bei idialogue mentorius, kuris naujajame mūsų straipsnyje pristato šios rinkodaros rūšies subtilybes bei patarimus tiems, kurie mato savo karjerą būtent čia. Rokas teigia, kad affiliate rinkodaros specialistu gali tapti žmonės iš įvairių sričių, tačiau sėkmingiausi yra tie, kurie turi patirties su partnerystėmis, pardavimais, skaitmenine rinkodara ir duomenų analize.
Skaityti toliau