Birutė Sirgedaitė

2024.03.31

Kaip nustebinti darbdavius darbo pokalbio metu ir viršyti lūkesčius?

Atlikdami dešimtis darbo pokalbių kas mėnesį idialogue partnerių „Amston“ atstovai susiduria su daugybe kandidatų, iš kurių tik vienetai keliauja į kitus atrankos etapus ir galiausiai gauna patraukliausius darbo rinkos pasiūlymus.

 

Pakalbinome HR ir atrankų sprendimų kompanijos „Amston“ augimo partnerę Birutę Sirgedaitę apie tai, kokie kandidatai yra įsimintiniausi bei sudaro geriausią įspūdį darbo pokalbių metu, nes ji tikrai turi atsakymus į šį klausimą. 

 

Kokie kandidatai šių dienų rinkoje išsiskiria labiausiai?

 

Šiandieninėje darbo rinkoje labiausiai išsiskiria proaktyvūs kandidatai – tie, kurie į darbo pokalbius žiūri atsakingai ir jiems pasiruošia, o po jų rodo iniciatyvą tęsti komunikaciją ir gauti grįžtamąjį ryšį. 

 

Taip pat sakyčiau, kad išsiskiria ir tie kandidatai, kurie geba save ir savo tinkamumą pozicijai vertinti kritiškai ir, pastebėję įgūdžių stygį, rodo motyvaciją šią spragą padengti.

 

Ar rekomenduotina į darbo pokalbius atsinešti savo prezentaciją bei idėjas organizacijai?

 

Atsakingą pasiruošimą darbo pokalbiui darbdaviai visada vertins teigiamai, o parengta prezentacija ar projektų portfolio leidžia tvirčiau pagrįsti turimas kompetencijas ir sukauptą patirtį, kas darbdaviui suteikia pasitikėjimo kandidatu ir jo patirtimi.

 

Na, o jei nuspręsite į darbo pokalbį ateiti su surinktomis idėjomis organizacijai, susipažinę su organizacija, atlikę potencialaus darbdavio SSGG (stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių) analizę, parodysite, kad esate iniciatyvus ir norite prisidėti prie įmonės tobulinimo. 

 

Toks atsakingas pasiruošimas tikrai nepaliks darbdavio abejingo ir padidins jūsų šansus gauti kvietimą prisijungti prie organizacijos.

 

Kaip padidinti savo šansus pereiti visus atrankos etapus?

 

Svarbu nuo pat atrankos pradžios rodyti motyvaciją ir susidomėjimą įmone ir pozicija. Vadinasi, turite parengti konkrečiai pozicijai pritaikytą gyvenimo aprašymą, kuriame atliepiate darbo skelbimo reikalavimus ir įmonės vertybes, taip pat pateikti ir konkretų motyvacinį laišką.

 

Toliau, nereikėtų pamiršti punktualumo, nuoširdumo bei profesionalumo kiekvieno pokalbio metu. Svarbu būti savimi bei puikiai pasiruošti darbo pokalbiams iš anksto, kad galėtumėte tinkamiausiai pristatyti save ir savo patirtį bei parodyti motyvaciją.

 

Domina naujausi rinkos darbo pasiūlymai ir organizacijos, kuriose gera dirbti? Laikas pasižvalgyti savo būsimos darbo vietos tarp idialogue rekomenduojamų darbdavių čia.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

Birutė Sirgedaitė

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Praktiniai mentoriaus patarimai kaip auginti savo karjerą
Pripažinkime, karjeros sėkmės istorijas dažnai idealizuojame, o profesinio pasaulio ekspertus bei vadovus aukštiname už, atrodo, įgimtus jų gebėjimus bei žinias. Visgi, nei vienas negimėme su nepriekaištingais analitiniais ar komandos darbo organizavimo įgūdžiais ir viską tenka išmokti bei praktikuoti patiems. Ši straipsnio istorija yra puikus pavyzdys, kaip nuolatinis mokymasis, smalsumas ir gebėjimas peržengti savo komforto zoną atveria naujas karjeros galimybes bei kelią pradedančiajam specialistui į vadovo rolę.
Skaityti toliau
Amston Praktinis patarimas
Darbuotojai – bumerangai: išėjau, bet noriu grįžti
43 proc. palikusių savo pozicijas teigia, kad buvęs darbas, jų nuomone, buvo geresnis už esamą, 41 proc. mano, jog sprendimą palikti įmonę priėmė neapgalvotai, o ketvirtadalis darbuotojų iš tiesų sugrįžta pas buvusį darbdavį.  Jei esi vienas tų darbuotojų, kuris svarsto apie grįžimą pas buvusį darbdavį, mūsų partnerių Amston, atrankų ir HR sprendimų agentūros, atrankų komandos vadovė Eivina Staniulytė dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip būti sėkmingu darbuotoju – bumerangu. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Partnerysčių rinkodara – tiems, kurie mėgsta bendrauti ir analizuoti
Ar žinojote, kad partnerysčių rinkodara tampa vis populiaresnė dėl savo efektyvumo ir patrauklumo tiek verslams, tiek turinio kūrėjams? Vienas iš lyderių, dirbančių šioje srityje, yra Rokas Ramanauskas, Surfshark partnerysčių rinkodaros vadovas bei idialogue mentorius, kuris naujajame mūsų straipsnyje pristato šios rinkodaros rūšies subtilybes bei patarimus tiems, kurie mato savo karjerą būtent čia. Rokas teigia, kad affiliate rinkodaros specialistu gali tapti žmonės iš įvairių sričių, tačiau sėkmingiausi yra tie, kurie turi patirties su partnerystėmis, pardavimais, skaitmenine rinkodara ir duomenų analize.
Skaityti toliau