Neringa Sendriūtė

2024.01.17

Kaip sukurti tvirtą ir autentišką asmeninį prekės ženklą?

Šiandien prekės ženklas reikalingas ne tik organizacijoms, bet ir žmonėms. Let’s face it, tai ypač paveikus įrankis saviems karjeros tikslams pasiekti. Kaip sukurti tvirtą ir autentišką asmeninį prekės ženklą?

 

Savęs pažinimas: supraskite savo stipriąsias puses, vertybes, profesinius įgūdžius ir vertę, kurią galite suteikti kitiems. Kai tai įsivardinsite, tai taps esminiu jūsų prekės ženklo aspektu.

 

Svarbus autentiškumas: bendraudami gyvai ir kurdami turinį socialiniuose tinkluose būkite nuoširdūs. Žmonės „prijaučia” autentikai – pasidalykite savo kelione, sėkme, nesėkmėmis ir išmoktomis pamokomis.

 

Įsitraukite į pokalbius: aktyviai bendraukite su žmonėmis tiek gyvuose renginiuose, tiek socialiniuose tinkluose. Komentuokite įrašus, dalinkitės įžvalgiu turiniu ir mandagiai prisijunkite prie prasmingų pokalbių renginiuose. Beje, nepamirškite, kad tinklo kūrimas nėra susijęs su kontaktų rinkimu – tai apie santykių puoselėjimą.

 

Nuolatinis mokymasis: sekite industrijos tendencijas, dalyvaukite renginiuose ir kursuose. Vėliau pasidalinkite vertingomis įžvalgomis ir žiniomis, kad taptumėte savo industrijos minčių lyderiu.

 

Rinkite atsiliepimus: reguliariai prašykite mentorių, kolegų ar klientų atsiliepimų. Tai didins jūsų matomumą ir padės jumis pasitikėti kaip industrijos ekspertu.

 

Suteikite vertę: ar tai būtų dalijimasis žiniomis, ar tiesiog asmeninis palaikymas, visada stenkitės sukurti pridėtinę vertę kitiems. Dosnumas skatina kitų žmonių gerą valią ir didina jūsų prekės ženklo reputaciją.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

Neringa Sendriūtė

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Augimui
Kokią įtaką mentorystė daro emocinei sveikatai?
Organizacijų veiklos tempai spartėja, projektų terminai siaurėja, ambicijos auga, o riba tarp asmeninio ir profesinio gyvenimo blunka. Ar sutiktumei su mumis, sakančiais, kad spartėjančiame pasaulyje sunku rasti laiko kitiems, o dažnai net ir sau pačiam?  Pasak Pasaulinės sveikatos organizacijos (WHO), net 15%, o po pandemijos ir visi 30%, darbingo amžiaus žmonių patiria emocinį stresą, kurio neturi su kuo aptarti ir kartu išspręsti. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Sėkmės istorija
Persikvalifikavimas – investicija, kuriai reikalingi du dalykai
Paulius Žvinakis, idialogue partnerių Centric IT Solutions Lithuania BI analitikas, kaskart pasakodamas šią istoriją jaučia, kad padeda žmonėms, kurie nesijaučia savęs realizavę dabartinėje karjeroje ir dvejoja dėl savo karjeros sprendimų. Buvęs savivaldybės sveikatos skyriaus vadovas, šiandien sėkmingai kylantis IT karjeros laiptais, atskleidžia, kad persikvalifikavimo procesas yra investicija ir šiai investicijai reikia skirti du svarbius dalykus.
Skaityti toliau
Amston Praktinis patarimas
Pokyčiai verslo sektoriuose: kokios specialybės šiandien – populiarumo viršūnėje?
Noris savo karjerą pasukti perspektyvia kryptimi? idialogue partneriai Amston, atlikdami dešimtis, o gal net virš šimto atrankų per metus, geriausiai žino kokios specialybės šiandien – populiarumo viršūnėje. Šiame straipsnyje Amston dalinasi ne tik specialybių sąrašu, bet ir įžvalgomis kuo išsiskiria kiekviena specialybė ir kokio tipo žmonėms ji tinkamiausia.
Skaityti toliau