2024.01.17
Šiandien prekės ženklas reikalingas ne tik organizacijoms, bet ir žmonėms. Let’s face it, tai ypač paveikus įrankis saviems karjeros tikslams pasiekti. Kaip sukurti tvirtą ir autentišką asmeninį prekės ženklą?
Savęs pažinimas: supraskite savo stipriąsias puses, vertybes, profesinius įgūdžius ir vertę, kurią galite suteikti kitiems. Kai tai įsivardinsite, tai taps esminiu jūsų prekės ženklo aspektu.
Svarbus autentiškumas: bendraudami gyvai ir kurdami turinį socialiniuose tinkluose būkite nuoširdūs. Žmonės „prijaučia” autentikai – pasidalykite savo kelione, sėkme, nesėkmėmis ir išmoktomis pamokomis.
Įsitraukite į pokalbius: aktyviai bendraukite su žmonėmis tiek gyvuose renginiuose, tiek socialiniuose tinkluose. Komentuokite įrašus, dalinkitės įžvalgiu turiniu ir mandagiai prisijunkite prie prasmingų pokalbių renginiuose. Beje, nepamirškite, kad tinklo kūrimas nėra susijęs su kontaktų rinkimu – tai apie santykių puoselėjimą.
Nuolatinis mokymasis: sekite industrijos tendencijas, dalyvaukite renginiuose ir kursuose. Vėliau pasidalinkite vertingomis įžvalgomis ir žiniomis, kad taptumėte savo industrijos minčių lyderiu.
Rinkite atsiliepimus: reguliariai prašykite mentorių, kolegų ar klientų atsiliepimų. Tai didins jūsų matomumą ir padės jumis pasitikėti kaip industrijos ekspertu.
Suteikite vertę: ar tai būtų dalijimasis žiniomis, ar tiesiog asmeninis palaikymas, visada stenkitės sukurti pridėtinę vertę kitiems. Dosnumas skatina kitų žmonių gerą valią ir didina jūsų prekės ženklo reputaciją.
Neringa Sendriūtė