Neringa Sendriūtė

2024.01.17

Kaip sukurti tvirtą ir autentišką asmeninį prekės ženklą?

Šiandien prekės ženklas reikalingas ne tik organizacijoms, bet ir žmonėms. Let’s face it, tai ypač paveikus įrankis saviems karjeros tikslams pasiekti. Kaip sukurti tvirtą ir autentišką asmeninį prekės ženklą?

 

Savęs pažinimas: supraskite savo stipriąsias puses, vertybes, profesinius įgūdžius ir vertę, kurią galite suteikti kitiems. Kai tai įsivardinsite, tai taps esminiu jūsų prekės ženklo aspektu.

 

Svarbus autentiškumas: bendraudami gyvai ir kurdami turinį socialiniuose tinkluose būkite nuoširdūs. Žmonės „prijaučia” autentikai – pasidalykite savo kelione, sėkme, nesėkmėmis ir išmoktomis pamokomis.

 

Įsitraukite į pokalbius: aktyviai bendraukite su žmonėmis tiek gyvuose renginiuose, tiek socialiniuose tinkluose. Komentuokite įrašus, dalinkitės įžvalgiu turiniu ir mandagiai prisijunkite prie prasmingų pokalbių renginiuose. Beje, nepamirškite, kad tinklo kūrimas nėra susijęs su kontaktų rinkimu – tai apie santykių puoselėjimą.

 

Nuolatinis mokymasis: sekite industrijos tendencijas, dalyvaukite renginiuose ir kursuose. Vėliau pasidalinkite vertingomis įžvalgomis ir žiniomis, kad taptumėte savo industrijos minčių lyderiu.

 

Rinkite atsiliepimus: reguliariai prašykite mentorių, kolegų ar klientų atsiliepimų. Tai didins jūsų matomumą ir padės jumis pasitikėti kaip industrijos ekspertu.

 

Suteikite vertę: ar tai būtų dalijimasis žiniomis, ar tiesiog asmeninis palaikymas, visada stenkitės sukurti pridėtinę vertę kitiems. Dosnumas skatina kitų žmonių gerą valią ir didina jūsų prekės ženklo reputaciją.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

Neringa Sendriūtė

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Praktiniai mentoriaus patarimai kaip auginti savo karjerą
Pripažinkime, karjeros sėkmės istorijas dažnai idealizuojame, o profesinio pasaulio ekspertus bei vadovus aukštiname už, atrodo, įgimtus jų gebėjimus bei žinias. Visgi, nei vienas negimėme su nepriekaištingais analitiniais ar komandos darbo organizavimo įgūdžiais ir viską tenka išmokti bei praktikuoti patiems. Ši straipsnio istorija yra puikus pavyzdys, kaip nuolatinis mokymasis, smalsumas ir gebėjimas peržengti savo komforto zoną atveria naujas karjeros galimybes bei kelią pradedančiajam specialistui į vadovo rolę.
Skaityti toliau
Amston Praktinis patarimas
Darbuotojai – bumerangai: išėjau, bet noriu grįžti
43 proc. palikusių savo pozicijas teigia, kad buvęs darbas, jų nuomone, buvo geresnis už esamą, 41 proc. mano, jog sprendimą palikti įmonę priėmė neapgalvotai, o ketvirtadalis darbuotojų iš tiesų sugrįžta pas buvusį darbdavį.  Jei esi vienas tų darbuotojų, kuris svarsto apie grįžimą pas buvusį darbdavį, mūsų partnerių Amston, atrankų ir HR sprendimų agentūros, atrankų komandos vadovė Eivina Staniulytė dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip būti sėkmingu darbuotoju – bumerangu. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Partnerysčių rinkodara – tiems, kurie mėgsta bendrauti ir analizuoti
Ar žinojote, kad partnerysčių rinkodara tampa vis populiaresnė dėl savo efektyvumo ir patrauklumo tiek verslams, tiek turinio kūrėjams? Vienas iš lyderių, dirbančių šioje srityje, yra Rokas Ramanauskas, Surfshark partnerysčių rinkodaros vadovas bei idialogue mentorius, kuris naujajame mūsų straipsnyje pristato šios rinkodaros rūšies subtilybes bei patarimus tiems, kurie mato savo karjerą būtent čia. Rokas teigia, kad affiliate rinkodaros specialistu gali tapti žmonės iš įvairių sričių, tačiau sėkmingiausi yra tie, kurie turi patirties su partnerystėmis, pardavimais, skaitmenine rinkodara ir duomenų analize.
Skaityti toliau