idialogue

2022.11.08

Kaip valdyti žmonių lūkesčius?

Visi sėkmingi profesionalai savo kailiu patyrę ir supratę – valdyti klientų lūkesčius yra “must”. Suvaldyti lūkesčiai = laimingi santykiai. Patarimų, kaip valdyti lūkesčius, toli ieškoti nereikės. Mes dalinamės jais čia, nes tai - vienas svarbiausių įgūdžių mentorystėje, padėsiantis tau sėkmingai bendradarbiauti.

 

Pradedame?

 

  • Visų pradžioje be jokių užuolankų pasidalink savo motyvacija (mentorystės) procesui, taip pat nerimu (jei tokį jauti) ir siekiamu rezultatu. Negali tikėtis, kad kita pusė, pasitelkusi super galias, “perskaitys” tavo norus – tavo užduotis yra tai iškomunikuoti.

 

  • Antra, išsakyk savo įsitraukimo į procesą ribas bei realų intensyvumą, bei kviesk tą padaryti kitą pusę. Taip ne tik žinosite kiek daug ar mažai galite vienas iš kito tikėtis, bet ir sutarsite abejoms pusėms tinkamą įsitraukimo lygį.

 

  • Nepatingėk apibendrinti susitikimų metu išgrynintas įžvalgas ar prisiimtus įsipareigojimus - taškus ant “i” sudėti visuomet naudinga.

 

  • Žinai posakį “Be a man of your word”? Tai va, čia svarbu ne tik kalbėti, bet ir įvykdyti savo prisiimtus įsipareigojimus, o jei negali padaryti to, ką susitarėte – iš anksto apie tai pranešk ir pasiūlyk alternatyvų sprendimą.

 

  • Nepamiršk savo Mentoriaus informuoti apie progresą. Net jei progresas “pakibęs” ir be kruopelės šviesos – apie tai taip pat kalbėk, nes tai gali tapti labai svarbiu kontekstiniu turiniu duobėtoje augimo kelionėje. In other words - “don’t keep them guessing”.

 

  • Galiausiai, įsiklausyk į kitos pusės atsiliepimus ir atsižvelgk į juos – tai reflektyvaus ir grįžtamąjį ryšį priimančio profesionalo požymis.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

idialogue

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Praktiniai mentoriaus patarimai kaip auginti savo karjerą
Pripažinkime, karjeros sėkmės istorijas dažnai idealizuojame, o profesinio pasaulio ekspertus bei vadovus aukštiname už, atrodo, įgimtus jų gebėjimus bei žinias. Visgi, nei vienas negimėme su nepriekaištingais analitiniais ar komandos darbo organizavimo įgūdžiais ir viską tenka išmokti bei praktikuoti patiems. Ši straipsnio istorija yra puikus pavyzdys, kaip nuolatinis mokymasis, smalsumas ir gebėjimas peržengti savo komforto zoną atveria naujas karjeros galimybes bei kelią pradedančiajam specialistui į vadovo rolę.
Skaityti toliau
Amston Praktinis patarimas
Darbuotojai – bumerangai: išėjau, bet noriu grįžti
43 proc. palikusių savo pozicijas teigia, kad buvęs darbas, jų nuomone, buvo geresnis už esamą, 41 proc. mano, jog sprendimą palikti įmonę priėmė neapgalvotai, o ketvirtadalis darbuotojų iš tiesų sugrįžta pas buvusį darbdavį.  Jei esi vienas tų darbuotojų, kuris svarsto apie grįžimą pas buvusį darbdavį, mūsų partnerių Amston, atrankų ir HR sprendimų agentūros, atrankų komandos vadovė Eivina Staniulytė dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip būti sėkmingu darbuotoju – bumerangu. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Partnerysčių rinkodara – tiems, kurie mėgsta bendrauti ir analizuoti
Ar žinojote, kad partnerysčių rinkodara tampa vis populiaresnė dėl savo efektyvumo ir patrauklumo tiek verslams, tiek turinio kūrėjams? Vienas iš lyderių, dirbančių šioje srityje, yra Rokas Ramanauskas, Surfshark partnerysčių rinkodaros vadovas bei idialogue mentorius, kuris naujajame mūsų straipsnyje pristato šios rinkodaros rūšies subtilybes bei patarimus tiems, kurie mato savo karjerą būtent čia. Rokas teigia, kad affiliate rinkodaros specialistu gali tapti žmonės iš įvairių sričių, tačiau sėkmingiausi yra tie, kurie turi patirties su partnerystėmis, pardavimais, skaitmenine rinkodara ir duomenų analize.
Skaityti toliau