Neringa Sendriūtė

2023.03.09

Lietuvos verslo angelų asociacijos steigėjas sako, kad mentorystė yra apie laisvę pamatyti ir rinktis

Lietuvos verslo angelų asociacijos steigėjas bei valdybos narys Martynas Kandzeras, daugiau nei 18 metų kuriantis ir plėtojantis įmones tiek Lietuvoje, tiek kitose Europos valstybėse, paklaustas kaip prie visų savo veiklų paketo geba tapti aktyviausiu 2022 m. idialogue Mentoriumi, sako, kad tai paprasta:

 

Dar metų pradžioje nusprendžiau skirti 40 valandų mentorystei per metus. Kai prisižadi tas valandas metų pradžioje, jos sugula į visus metus ir atėjus mentee užklausai nereikia daug mąstyti, kad oi palauk, čia reikia iš kažko dabar atimti tą laiką”. Šia prasme ir būdu to laiko mentorystei atsiranda.”

 

Martynas idialogue platformoje iš viso įgyvendino 32 mentorystes, nes jis tiki, kad jeigu savo įžvalgomis gali kam nors padėti, kodėl gi nepadėjus. Be to, į mentorystę jį veda smalsumas – smalsumas pažinti kitus žmones ir išgirsti jų istorijas, susipažinti su naujomis idėjomis ir šiame procese kartu augti. 

 

Kitas dalykas – aš esu pasirinkęs aiškią sritį – antreprenerystę. Mane traukia procesas kaip idėja virsta realybe. Tad susitikti su žmonėmis, kurie turi idėją ir galimybė pasidalinti savo patirtimi, kuri gali tapti vertingomis įžvalgomis kitiems asmenims, man yra prasminga. Mentorystėje mentee, pirma, gauna palaikymą, o, antra, paprastos mano patirties įžvalgos kažkam gali būti wow nauji požiūrio kampai”.

 

Martynas dalinasi, kad paprastai su mentee susitinka 1 – 2 kartus, o po susitikimo seka 15 min. follow-up skambutis ar minčių apsikeitimas el. paštu. Martyno mentorystės vyksta pagal poreikį: Jei atsiranda tam tikrų klausimų, mes ir vėl susideriname susitikimą. Žmonės grįžta ir po pusės metų ar daugiau. Pas mane durys yra visada atviros, tad pagalba, patarimas ir diskutavimas –  visada įmanomi.”

 

Pabaigai, Martynas pripažįsta: Nesu visažinis ir netikiu, kad gali tapti visažiniu net perėjęs visas ugnis ir vandenis. Kiekvienas mes gyvename savame kontekste ir turime skirtingus aplink save judančius taikinius, tinkamus tik mūsų kontekstui – tai ypač aktualu startuolių ekosistemoje. Mentorystėje aš galiu sakyti tik pabandyk pažiūrėti iš kitos pusės, galbūt ten rasi ką naudingo sau.” 


Mentorystė man yra dalinai apie savęs unscriptinimą, įsisenėjusių pažiūrų ar kažkieno įteigtų idėjų bei procesų atpažinimą. Tam, kad galėtum susikurti unikalų ir į savirealizaciją vedanti savo gyvenimo scriptą, pirma turi atpažinti, kas yra ne tavo, o mentorystė būtent ir yra apie laisvę pamatyti ir rinktis.”

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

Neringa Sendriūtė

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Praktiniai mentoriaus patarimai kaip auginti savo karjerą
Pripažinkime, karjeros sėkmės istorijas dažnai idealizuojame, o profesinio pasaulio ekspertus bei vadovus aukštiname už, atrodo, įgimtus jų gebėjimus bei žinias. Visgi, nei vienas negimėme su nepriekaištingais analitiniais ar komandos darbo organizavimo įgūdžiais ir viską tenka išmokti bei praktikuoti patiems. Ši straipsnio istorija yra puikus pavyzdys, kaip nuolatinis mokymasis, smalsumas ir gebėjimas peržengti savo komforto zoną atveria naujas karjeros galimybes bei kelią pradedančiajam specialistui į vadovo rolę.
Skaityti toliau
Amston Praktinis patarimas
Darbuotojai – bumerangai: išėjau, bet noriu grįžti
43 proc. palikusių savo pozicijas teigia, kad buvęs darbas, jų nuomone, buvo geresnis už esamą, 41 proc. mano, jog sprendimą palikti įmonę priėmė neapgalvotai, o ketvirtadalis darbuotojų iš tiesų sugrįžta pas buvusį darbdavį.  Jei esi vienas tų darbuotojų, kuris svarsto apie grįžimą pas buvusį darbdavį, mūsų partnerių Amston, atrankų ir HR sprendimų agentūros, atrankų komandos vadovė Eivina Staniulytė dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip būti sėkmingu darbuotoju – bumerangu. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Partnerysčių rinkodara – tiems, kurie mėgsta bendrauti ir analizuoti
Ar žinojote, kad partnerysčių rinkodara tampa vis populiaresnė dėl savo efektyvumo ir patrauklumo tiek verslams, tiek turinio kūrėjams? Vienas iš lyderių, dirbančių šioje srityje, yra Rokas Ramanauskas, Surfshark partnerysčių rinkodaros vadovas bei idialogue mentorius, kuris naujajame mūsų straipsnyje pristato šios rinkodaros rūšies subtilybes bei patarimus tiems, kurie mato savo karjerą būtent čia. Rokas teigia, kad affiliate rinkodaros specialistu gali tapti žmonės iš įvairių sričių, tačiau sėkmingiausi yra tie, kurie turi patirties su partnerystėmis, pardavimais, skaitmenine rinkodara ir duomenų analize.
Skaityti toliau