idialogue

2023.11.02

Knygos kaip ir investicijos – pasitaiko atsiperkančių dešimteriopai

Knygos kaip ir investicijos – pasitaiko atsiperkančių dešimteriopai ir tokių, kurios tik prarastas laikas ir pinigai… Kad taip nenutiktų, dalinamės mentorių rekomenduojamomis knygomis, nes great minds don’t lie.

 

Greta Zaikauskaitė rekomenduoja:

 

D. Jonikas „Startuolio evoliucija: nuo idėjos iki sparčiai augančio verslo” – knyga, kuri pirmiausiai buvo išleista anglų kalba ir tapo tikra savo žanro sensacija Amazon.com, jos teisės buvo parduotos net į arabų šalis, o Kanados ir kitų pasaulio šalių universitetai ėmė naudoti Donato knygą kaip mokomąją medžiagą. Nenuostabu, kad rašydamas knygą rinkodaros ekspertas dr. D. Jonikas pasirėmė net 1447 startuolių patirtimi visame pasaulyje ir išgrynino kriterijus ir veiksmų planą, kaip idėją išvystyti iki pelningo ir sparčiai augančio verslo.

 

Matas Bulevičius rekomenduoja:

 

P. Lencioni „The Five Dysfunctions of a Team“ – knygoje detaliai pasakojama kaip atpažinti komandinio darbo diskunkcijas ir kokiais būdais jas įveikti. Autorius, konsultavęs tūkstančius įmonių, teigia, kad savo tikslus pasiekiančios komandos sugeba laiku pastebėti ir įveikti minimas ydas. Sėkmingoms komandoms labiausiai padeda ne sudėtingos teorijos ir elgesio modeliai, o „gebėjimas suderinti sveiką protą, užsispyrimą ir nepaprastą drausmę”.

 

P. Lencioni „The Ideal Team Player“ – pristatoma praktinė sistema ir įrankiai idealiems komandos žaidėjams atpažinti, pasamdyti ir ugdyti. Nesvarbu, ar esate lyderis, bandantis suburti tobulą komandą, personalo specialistas, norintis pasamdyti tikrus komandos žaidėjus, ar komandos žaidėjas, norintis tobulėti – ši knyga bus ir naudinga, ir patraukli.

 

Ieva Jasevičiūtė rekomenduoja:

 

David D. Burns „Geros nuotaikos vadovas. Nauja emocijų terapija” – knyga daranti milžinišką poveikį profesinėms ir asmeninėms pažiūroms. Ji padeda suprasti, kad keisti savo gyvenimą ir spręsti problemas galima pradėti tuoj pat ir tam nebūtina išnarstyti iki smulkmenų vaikystės patyrimus ir traumas. Terekia suprasti, kaip mes patys savo įprasminimais ir mintimis kasdien keičiame save ir pasaulį. 

 

Vainius Rakauskas rekomenduoja:

 

O. Burkeman „Four Thousand Weeks: Time and How to Use It” – knyga kviečia į laiką pažvelgti kitaip – atmetant paviršutiniškus patarimus, kaip „suspėti viską padaryti laiku”, ir susitelkiant į žmogaus gyvenimo baigtinumą, kuriuo turime išmokti džiaugtis.

 

Ineta Bukelevičė rekomenduoja:

 

J. Hary „Pavogtas dėmesys” – daugelis mano, kad nesugebėjimas susikaupti yra kiekvieno iš mūsų asmeninis trūkumas. Bet taip nėra, nes tai lėmė galingos išorinės jėgos – socialiniai tinklai, žiniasklaida ir daugybė kitų šiuolaikinio gyvenimo aspektų. Šiais laikais žmonės išgyvena dėmesio krizę, kuri smarkiai veikia mūsų gyvenimus, tad kyga rodo, kad yra dvylika veiksnių, kurie mažina gebėjimą sutelkti dėmesį ir tik juos perpratę galėsime sau padėti.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

idialogue

Tobulėjimui
Amston Praktinis patarimas
Darbuotojai – bumerangai: išėjau, bet noriu grįžti
43 proc. palikusių savo pozicijas teigia, kad buvęs darbas, jų nuomone, buvo geresnis už esamą, 41 proc. mano, jog sprendimą palikti įmonę priėmė neapgalvotai, o ketvirtadalis darbuotojų iš tiesų sugrįžta pas buvusį darbdavį.  Jei esi vienas tų darbuotojų, kuris svarsto apie grįžimą pas buvusį darbdavį, mūsų partnerių Amston, atrankų ir HR sprendimų agentūros, atrankų komandos vadovė Eivina Staniulytė dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip būti sėkmingu darbuotoju – bumerangu. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Partnerysčių rinkodara – tiems, kurie mėgsta bendrauti ir analizuoti
Ar žinojote, kad partnerysčių rinkodara tampa vis populiaresnė dėl savo efektyvumo ir patrauklumo tiek verslams, tiek turinio kūrėjams? Vienas iš lyderių, dirbančių šioje srityje, yra Rokas Ramanauskas, Surfshark partnerysčių rinkodaros vadovas bei idialogue mentorius, kuris naujajame mūsų straipsnyje pristato šios rinkodaros rūšies subtilybes bei patarimus tiems, kurie mato savo karjerą būtent čia. Rokas teigia, kad affiliate rinkodaros specialistu gali tapti žmonės iš įvairių sričių, tačiau sėkmingiausi yra tie, kurie turi patirties su partnerystėmis, pardavimais, skaitmenine rinkodara ir duomenų analize.
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Mentorių TOP5 tinklalaidžių rekomendacijos
Vasariški pasivažinėjimai dviračiu, o gal diena hamake pas močiutę sode? Vienu ar kitu atveju, vertinga ir įdomi informacija tinklalaidės formate tokiai progai nepamaišys. Šiame įraše dalinamės idialogue mentorių TOP5 tinklalaidžių rekomendacijomis.
Skaityti toliau